Gå til innhold

April: Litt stressa for tia... eksamensnerver!!!!

Anbefalte innlegg

Er ikke så veldig aktiv her inne for tiden, leser mer enn jeg skriver her inne..

Er så fryktelig stressa for tiden. Skal ha eksamen på BI i ledelse og endring neste torsdag. I forbindelse med jobben.

Men jeg må si det er tøft å jobbe 100% (som vel egentlig er120% om man tar med alt.. ), være mamma og lese i tillegg til alt dette!!

Kan ikke huske sist jeg var like stressa jeg.. Fikk vondt i korsryggen i løpet av helga, kun pga stress, men fikk heldigvis bukt med det etter et varmt bad, trening og god tøying...

Skjønner ikke hvordan folk takler å være studenter samtidig som man er mamma jeg. All ære til dere som gjør det på fulltid!

Nå burde jeg jo lest da, istede for har jeg sittet på nettet litt, og som kjent så flyr jo tiden fort da..

Jaja, dette var en liten utblåsning fra meg.

Stakars Didirk får ikke julekalender før 8 des. Da er eksamen over! hehe. godt han er så liten og ikke tenker over det enda...

Fortsetter under...

Du er KJEMPEFLINK!!!!! Tenk å jobbe fullt, være mamma OG studere!!!!! Wow!! Syns det er ille nok å studere og være mamma... Men til våren sier jeg at nok er nok. Eller må jo ta siste eksamen etter permisjon igjen, men DA er det slutt... Ingen flere studier på meg...

Skjønner godt at du blir stressa, tror de fleste hadde blitt det i din situasjon... Husk å koble av litt og! Det er veldig viktig med en pause i ny og ne!! Ønsker deg lykke lykke til videre i lesinga di!! Og så er du hjertelig velkommen tilbake for å skrive mer når nervene har lagt seg. ;) (og før hvis du vil... hihi)

Nok en gang, DU ER KJEMPEFLINK!!!!! ;) Husk det...

Så flink du er! Det tar på når alt krever full innsats av deg fra alle kanter. Men det er godt når det roer seg etter eksamen - da kan du ta førjulstiden med ro og kose deg sammen med Didrik.

Lykek til med lesing og eksamen. Alt ordner seg til slutt. Ta det med ro og slapp av litt mellom øktene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...