Gjest Skrevet 29. november 2006 #1 Del Skrevet 29. november 2006 Sjekk denne siden her..hehe...Har skjedd samboeren et par ganger med eldste jenta vår..hehe... http://www.youtube.com/watch?v=gLFxZ-CaSrE&mode=related&search= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsen & Prinsessens mamma Skrevet 29. november 2006 #2 Del Skrevet 29. november 2006 Det var ikke måte på, heller da?!? Enkelte av dosene så ikke helt troverdig ut, spør du meg, men det er mulig det går an at unger gulper så mye? V gjør heldigvis ikke det...(ennå)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 29. november 2006 #3 Del Skrevet 29. november 2006 Ja er enig med -has- at enkelte av disse mengdene så litt unaturlig store ut... Jeg har heldigvis ikke opplevd dette enda. Før jeg fikk Karsten så jeg sånne videoklipp på "Americas funnies home videos" på TV. Og siden jeg har en fått en liten gulper har jeg dette friskt i minne! Så jeg har faktisk aldri løftet han opp over hodet på meg, jeg. Det tør jeg rett og slett ikke!!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. november 2006 #4 Del Skrevet 29. november 2006 Hehe...tror det er mulig å gulpe så mye, Emma var helt ekstrem på det der. Gulpa så mye at det sto rett ut av munnen hennes som om hun kastet opp:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. november 2006 #5 Del Skrevet 30. november 2006 Det går faktisk an=) Har alltid trodd at dette var filmtriks når jeg så det på tv'n, men neida, det skjer her også!! Heldigvis ikke like ofte lenger...men har fått min del av sprutgulping for å si det sånn, selv om det e pappan i huset så måtte lære det på samme måte som de på videoen: man holder ikke babyen 'opp-ned' etter den har spist =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsen & Prinsessens mamma Skrevet 1. desember 2006 #6 Del Skrevet 1. desember 2006 Ojojoj....jeg trodde ikke det gikk an jeg. Men nå er jeg heldigvis advart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona og Sine Skrevet 1. desember 2006 #7 Del Skrevet 1. desember 2006 Jo da hehe, det fikk kjærsten merke her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå