Gå til innhold

Har dere opplevd dette før?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var ikke måte på, heller da?!? Enkelte av dosene så ikke helt troverdig ut, spør du meg, men det er mulig det går an at unger gulper så mye? V gjør heldigvis ikke det...(ennå)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er enig med -has- at enkelte av disse mengdene så litt unaturlig store ut... Jeg har heldigvis ikke opplevd dette enda. Før jeg fikk Karsten så jeg sånne videoklipp på "Americas funnies home videos" på TV. Og siden jeg har en fått en liten gulper har jeg dette friskt i minne! Så jeg har faktisk aldri løftet han opp over hodet på meg, jeg. Det tør jeg rett og slett ikke!!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...tror det er mulig å gulpe så mye, Emma var helt ekstrem på det der. Gulpa så mye at det sto rett ut av munnen hennes som om hun kastet opp:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går faktisk an=) Har alltid trodd at dette var filmtriks når jeg så det på tv'n, men neida, det skjer her også!! Heldigvis ikke like ofte lenger...men har fått min del av sprutgulping for å si det sånn, selv om det e pappan i huset så måtte lære det på samme måte som de på videoen: man holder ikke babyen 'opp-ned' etter den har spist =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...