Gå til innhold

Mat på restaurant

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei...

Jeg har spist på resturant flere ganger. Ikke helt vanelig her i gården, men det jeg jo julebordsesong..

Jeg sørger for å få godt stekt kjøtt, og holder meg unna salatblader o.l.

Det er meg og min mening. Motstrider vel meg sjøl litt for jeg spiser salat på hamburgern i stad... Tihi.. .Jaja... Det går nok bra!! Orker ikke å tenke for mye på det...

Hei!

Så lenge du sørger for å få kjøttet du spiser gjennomstekt, og bruker sunn fornuft, tror jeg det ikke skal by på store problemer :=)

Det er jo visse matvarer man skal holde seg unna, som gravid. Men det vet du sikkert allerede :=)

Lykke til og kos deg med mat på restaurant :=) Hihi!

klem!

Jeg spiser salatblader, regner med at de vasker dem. Ellers unngår jeg å spise oster som brie og parmesan på restaurant, ettersom de muligens er upasturiserte. Passer på å spise kjøttet gjennomstekt. Viktig å ikke bli helt paranoid. Jeg er ikke vanskelig kunde og spør ikke om noe, bare velger noe som passer kriteriene mine.

Hei på deg !!

Jeg spiser ca, tre måltider hver dag på restaurant.... nå lurer du vel !!?

Vi driver en stor familie restaurant, å kan fortelle deg at salaten som blir levert restaurantene rundt om kring er forhåndsvasket.

I tillegg vasker vi dem for å være helt sikre. Tenk om vi hadde fått servert en salat med en flue eller grus....det hadde vert grusomt, så vi er nok mer redd for at den salaten du får ikke er helt ren en det du er som spiser den!

Legen min sa også at i åresvis har folk spist det de ønnsker å det er ikke noe grunn til at noe skulle gå galt.

Han nevnte kun laks, og innlands fisk pga metaller de kan ha.

Ellers er det bare å kose seg.

Slapp av og koz deg på restaurant :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...