Gå til innhold

Takk og oppdatering fra Ginger-mor

Anbefalte innlegg

Takk for trøstende ord, alle sammen. Natten var forferdelig. Har aldri hatt det så vondt i hele mitt liv. Kunne aldri forestilt meg at det skulle være så mye smerter med i bildet. Skikkelig stortuting, høy feber, masse smertestillende. Samboer klarte ikke å sove så lenge jeg vred meg og storgråt. Ble ikke noe bedre på morningen. Heldigvis er det ikke langt å reise til Ullevål for oss. På UL kunne de se "nå skjer det"! Fikk utskrapning ganske fort. Det å våkne opp etter narkosen var nesten surralistisk. Helt smertefri. Phuuu...

I ettermiddag har jeg bare sovet, og sambo har laget en god middag. Jeg er oppriktig glad det hele er over.

Jeg vet akkurat når det må ha gått galt, for jeg mistet symptomene mine tirsdag forrige uke. Hvis jeg blir gravid igjen, tror jeg ikke jeg vil vente til kroppen selv tar affære. Da satser jeg heller på tidlig UL i uke 9 om det trengs:)

Lykke til videre alle sammen! Håper ikke jeg skremte noen med innlegget, for det var var jo ikke meningen. Ville bare takke for støtte og fortelle slutten av historien min.

Klemmer,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7285911-takk-og-oppdatering-fra-ginger-mor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...