Gå til innhold

Juni: Oj, oj ,oj syk heeele tiden!

Anbefalte innlegg

Her i huset begynner vi å bli slitne. Hele høsten har vært sykdom etter sykdom, dårlig nattesøvn og stress.

Det begynner med at Elias blir syk, så er det min tur og så blir min mann syk. Da vi alle har blitt friske begynner Elias igjen og så har vi holdt på hele høsten. Han har hatt forkjølelse etter forkjølelse, spysyka, ørebetennelse, feber med utslett, bronkitt o.s.v.

Jeg føler jeg aldri er på jobb og hvis jeg er der så er jeg så trett og sliten etter dårlig nattesøvn at jeg ikke får gjort det jeg skal. Uff, uff!

Alle sier -" Det er sån der er med små barn i barnehagen". Men er det sån det er? Hvordan har dere det?

Ja, ja dere får ha en god kveld. Jeg må nok gå legge meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7285860-juni-oj-oj-oj-syk-heeele-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars dere, føler virkelig med dere. Her er det også bare "sjukdom". Føler meg som ei gammel dame som ikke har annet å snakke om. Men det har gått i ett i høst. Kjempeslitsomt. Thea har vært innom det meste, og de andre har heller ikke gått fri. Selv har jeg hatt feber de siste dagene, og idag våknet jeg med et øye igjen nesten. Kjempehovent, men ikke noe puss.

Jeg GLEDER meg til det går over. Jeg er så lei av snørr og gørr at jeg nesten ikke kan få sagt det. Nå skal det bli deilig med juleferie, og jeg håper på friske unger og masse sne.

Tror det er mange her inne som har hatt en tøff start på barnehagetid og mye sykdom. Det er sånn det er men utrolig tøft mens det står på. Vi får glede oss til en lang og lys vår og unger som har kommet igjennom "vaksinasjonsprogrammet" :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...