Gå til innhold

Dimoren har født..

dimoren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt nr 3 ble født mandag 27. november - 13 dager før termin. Vannet gikk søndag, men riene startet ikke. Ble satt igang med drypp kl 0945, og kl 13 var han ute! Kort og j... intenst - jeg ble rimelig høy på lystgass.

Han er nydelig!

Lykke til alle dere andre som venter i spenning!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk:0). De beste gratulasjoner og gode tanker for fremtiden oversendes herved! Har ventet i spenning på å høre hvordan det gikk. Gleder meg til å høre mer:):):)

Skrevet

Gratulerer med den lille dimoren :)

Har fulgt med deg fra over 35,og gleder meg med deg over at alt har gått bra!

Skrevet

Hipp hurra!! Gratulerer masse masse, heldiggris må jeg også si. Nå gir du vel villig vekk litt fødestøv til en annen stakkar?? Snikingen i køen er deg vel undt, kos deg masse med den lille:)

Skrevet

Gratulerer såå masse,dimoren..

endelig ble det din tur.. kos deg masse med gutten din..

Skrevet

Gratulerer så masse med gutten, dimoren:))

Kos deg:))

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Det er bare å glede seg. Fødestøv sendes selvfølgelig der det er velkomment...

Nå er det 3 dager siden han ble født, og han blir bare mer og mer skjønn! Storebrødrene susser og klemmer, og kjefter på meg og faren dersom vi ikke er kjappe nok med å ta ham opp dersom han knirker litt.Livet er ganske deilig!

Skrevet

Gratulerer kjempemasse Dimoren. Fantastisk at du endelig har fått gutt nr 3. Kos deg masse fremover.

Skrevet

Så deilig at svangerskapet er over nå dimoren. Kos deg masse med den lille gutten din. Så flott at alt er bra med dere begge.

stor gratulasjonsklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...