Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #1 Del Skrevet 29. november 2006 Guttenavn: Linus Tinus Neo Nilas Caspian Albin Jentenavn: Alissa Amelia Oline Olivia Vilja Lykke Åpen for alle forslag og har ikke bestemt meg for enkeltnavn så her er det bare og komme med forslag, både på navn og kombinasjoner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 29. november 2006 #2 Del Skrevet 29. november 2006 Av guttenavnene liker jeg Neo, Nilas, Caspian og Linus best. 1. Caspian 2. Neo 3. Nilas 4. Linus Tinus var ikke noe fint! Og ikke Albin heller... Caspian synes jeg er fint alene, men Neo er så kort at det passer bra med et mellomnavn. Neo Alexander f.eks. Eller Neo Christoffer... Flere fine jentenavn! 1. Vilja 2. Alissa 3. Olivia 4. Amelia 5. Lykke 6. Oline (dette navnet liker jeg ikke, fordi jeg forbinder det med en prostituert i en bok jeg har lest...) Vija Olivia eller Vilja Olive kanskje? Med v ja... Vilja Alissa Alissa Olivia Lykke Alissa Mange fine navn du har valgt, så du finner nok et bra uansett:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #3 Del Skrevet 29. november 2006 Kan ikke si jeg har hørt noen av de guttenavnene før, men likte ingen av de.. sorry,,, Av jentenavnene likte jeg Olivia (for det het katta mi) og Vilja.. har kanskje en litt mer vanlig og "kjedelig" smak. Men, syns det er stilig når ikke alle heter det samme også. Nye, uvanlige navn er spennende - men om man liker navnet eller ikke har mye med ungen som bærer det å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #4 Del Skrevet 29. november 2006 Hei hei, Likte ingen av guttenavnene, men om jeg skulle valgt ut et måtte det bli Linus! Synes Amelia er nydelig! Og Vilja er også et flott navn, og dessuten er det en utrolig fin sang som heter Vilja Lied:) Olivia liker jeg egentlig, men tenker litt for mye på Skippern:) Oline er også søtt og Lykke er litt kult å ha som mellomnavn kanskje, men ikke fornavn! Amelia Lykke kanskje? Jaja LYKKE til:) Du ble kanskje ikke så klok av dette:) Men tror jeg ville gått for Amelia til jente og Linus gutt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. november 2006 #5 Del Skrevet 29. november 2006 Nilas Albin Caspian Neo Linus Tinus Olivia Amelia Oline Vilja Alissa Lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #6 Del Skrevet 29. november 2006 Guttenavn: 1: Albin 2: Nilas 3: Linus 4: Caspian 5: Neo 6: tinus Jentenavn: 1: Olivia 2: Amelia 3: Alissa 4: Oline 5: Lykke 6: Vilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 30. november 2006 #7 Del Skrevet 30. november 2006 Gutt liker jeg: Linus, ingen av de andre var særlig fine Jente liker jeg: Vilja, Oline og Amelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 30. november 2006 #8 Del Skrevet 30. november 2006 1) Albin 2) Nilas 3) Linus 4) Tinus, Neo og Caspian (liker jeg ikke) 1) Oline 2) Olivia 3) Vilja 4) Lykke 5) Amelia 6) Alissa (liker jeg ikke) Holder en knapp på de tre første jente- og guttenavna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #9 Del Skrevet 3. desember 2006 Guttenavn: Caspian Albin Linus Neo Tinus Nilas Jentenavn: Amelia Oline Olivia Vilja Alissa Lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå