Gå til innhold

Juni: Har pappane noen faste "oppgaver"?


Anonym8579

Anbefalte innlegg

Hos oss er kveldsbadet pappa og mathias sin tid :) Det har det vært siden han ble født. Jeg har bare badet han 2 ganger faktisk hehe. Pappan er så flink atte, og koser seg med det.

 

Noen andre pappar som har noen faste "oppgaver"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen faste oppgaver her. Pappen jobber skift. Så det er så variert når han er hjemme. Men han er flink når han er her. De to kan bruke opp i mot 45 min på stellebordet. De koser seg masse der. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har pappa'n ingen faste oppgaver.. Han jobber så utrolig masse om dagen (skal starte eget firma) Så når han kommer hjem har som regel lille gutt lagt seg.. Men de dagene han er hjemme leker han og koser godt og lenge med lille vennen vår!

 

Jeg syntes det er slitsomt men helt ok at det er slikt, han jobber jo tross alt så mye for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa`n har ingen faste oppgaver...han jobber så utrolig mye og går på kveldsskole etc...så er med andre ord ikke så ofte hjemme...men når han er hjemme er han super flink med lillegull og jeg bare legge meg tilbake og slappe av:)

 

I dag stod han opp m lillegull kl. 05.30, etter 30 min klaging fra lillegull, og gikk en tur med han før han skulle på jobb...så jeg fikk sove en extra time...deilig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ingen faste oppgaver når det gjelder lillemann, men det er hans jobb å tømme oppvaskmaskinen og ta ut søppel :)

 

Han jobber skift, så han er mye borte til forskjellige tider, men når han er hjemme er han kjempeflink til å leke med Teodor og sånn :)

Men han tørr ikke bade han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...