Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Hva gjør jeg da når jeg allerede har brukt det i 10 måneder?! (kun på bæsjebleiene) Hadde ikke brukt det hadde jeg visst det var farlig.. Har jeg skadet barnet mitt nå..? Skal kjøpe nytt merke i morgen.. Uff:(
Gjest Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Uff dette har jo vært en riktig krangeldebatt her i går...da jeg la ut innloegg med at jeg bruker natusan vaskeservietter. Du kan jo lese på den litt nede. Fikk en del pepper....men som jeg sa alle må få ta egne valg.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Ja, kom over den krangledebatten..
Gjest Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Det er lurt å prøve våtservietter på seg selv før en bruker den på babyen. Har selv kjøpt natusan før jeg fikk barn, men det sved sånn at jeg måtte vaske meg med vann etterpå. Etter det bestemte jeg meg for å prøve ting på meg selv før jeg brukte det på barnet mitt.
april 06;) + mai 09* Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 du har nok helt sikkert ikke skadet barnet ditt. En klarer ikke skjerme barn for alle risikomomenter uansett. Og gjort er gjort, og spist er spist, som en liten honningsulten sier. Men, om du vil kan du jo lære av erfaringen, og lese produktomtaler på gronnhverdag.no osv.
♥Emma*21febr06♥ Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Jeg bruker Pampers våtservietter til å ta bæsjen med før jeg vasker med vann og Aponti olje. Er vi i byen og hun bæsjer bruker jeg bare våtserviettene(i stelleveska har jeg Sebamed våtservietter) Og i badevannet bytter jeg litt på det, men synes den lilla Natusan badeolja lukter så godt, og et par dråper av og til tror jeg ikke skader. Er det bevist at barn som har brukt Natusan produkter har tatt skade?
Libido- Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 De fra pampers kom like dårlig ut som natusan. Synes du bør gå inn på gronnhverdag.no å lese. Et par dråper her og et par dråper der.. Ditt barn, ditt valg, din samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå