Gjest Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 idag tidlig reiste sambo tilbake til jobben sin.... å da sitter jeg her igjen da...alene... hater det så forbaska mye... han skal bare være borte til tirsdag da,men alikevel.. det er leeenge for meg.. savner han så mye allerede... har ikke jobb heller så det blir mye deppetid... snufs...
tuppen og lillemor Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 høres litt kjedelig ut, kankje du kan ta ett cafe besøk med en venninne å gjøre ting du ønsker, som du gjærne ikke får gjort ellers.. vet alt om å være hjemme, har heller ikk jobb, men 2 barn i skolen, men timene på formiddagen kan være litt kjedelige i blant. håper det ordner seg...
frøy@ Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Vet hvordan du har det, sambo pendla og var hjemme bare annenhver helg fra mars til september..var tungt innimellom ja.. Du får prøve å tenke på hvor heldig du er som har han. Min sambo brukte å si til meg at jeg kunne aldri bli ensom når han var borte, fordi jeg hadde jo han uansett, så lenge han tenkte på meg og kom tilbake til meg så var jeg aldri egentlig alene..på en eller annen måte var dette til trøst for meg.. Du får prøve å kose deg hjemme, planlegge til jul og til det som skal skje etter jul, planlegge noe koselig du og sambo kan gjøre sammen når han kommer tilbake.. :-) Så skal du se at tiden går fort fram til tirsdag!! :-) (..også kan du jo alltids BIM'e imens..) ;-) klem
godiva med 3 gull Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Skjønner hva du føler.. Selv om min samboer jobber 3 døgn på 1 uke hjemme, 4 døgn på og 1 uke hjemme osv.. synes personlig det er deilig å ha alenetid... Selv om jeg er veldig glad i han!!
Gjest Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 tusen takk for oppløftende svar fra alle det er godt å ha dere her inne man kan få litt trøst av...
Gjest Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Vet hvordan det er. Mannen min begynte i ny jobb der han må reise bort ganske ofte rett etter at sønnen vår ble født og dagene ble veldig lange.. FAnt ut at det eneste som hjalp var å finne på noe utenfor huset hver dag, selv små ærender hjalp mot alenefølelsen. Og så har du jo alltid BIM da:)
Gjest Skrevet 30. november 2006 #7 Skrevet 30. november 2006 ja BIM står høyt her nå... hehe.. men føler meg litt alene nå,har ikke lappen så jeg kan ikke komme meg i butikken uten mamma..orker ikke gå heller,har så vondt i ryggen..så jeg må bare sitte her inne liksom..alle vennene er borte på skole,å da mener jeg alle...utenom en da,men hun er så opptatt med sin egen lille jente...
cubra Skrevet 30. november 2006 #8 Skrevet 30. november 2006 hvis d er noen trøst så er jeg alene hver eneste dag med graviditeten! Barnefaren stakk av...;(
Gjest Skrevet 30. november 2006 #9 Skrevet 30. november 2006 huff da...får vel mitt problem til å virke gaaaanske lite i forhold..... er lei meg på dine vegne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå