Hogne&Anneli Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Grublet leeeenge på om jeg skal kjøpe denne vogna, og trur jeg kjøper den på nyåret. Men før jeg bestemmer meg helt, så vil jeg gjerne høre andres erfaringer om denne vogna. Og da mener jeg de negative sidene som skjeldent blir nevnt. Grunnen til at jeg har valgt denne vogna er pga den blir veldig liten sammenlagt, og en kan kjøpe reisebag. Noen som vet om andre med lik egenskap?
hagbart Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Jeg har ikke denne vognen selv, men var og så på den når jeg skulle skifte vogn. Jeg går mye i ulendt terreng og det hun i butikken sa var at da ble det for lite demping i vognen. Dersom jeg hadde hatt en unge som sov mye i vognen vet jeg ikke om jeg hadde gått for denne vognen...virker litt for lett og ustabil, men som sagt så har jeg ikke prøvd det ut ! Men kjempefin vogn og utrolig lett ! Teutonia y2k/k og TFK tar også liten plass i bilen, men easywalker er nok mindre ja. OTH og Quinny Freestyle tar stor plass i bil...
Mini&Meg Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Nå har heller ikke jeg vognen,men skal kjøpe en tre-hjuling på nyåret. Det som jeg ikke liker med vognen er reguleringssytemet på ryggen og at det ikke er 90 graders sittestilling. Men jeg vet jo ikke om det har noe å si heller...
Gjest Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Er det Sky eller Classic du skal kjøpe ?
Hogne&Anneli Skrevet 30. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2006 Tenkte på Sky her. Er jo ikke full liggestilling på classicen, eller tar jeg feil?
Gjest Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Ok. classic vi har. Den har ikke full liggestilling nei. Mer i trille sjangeren egentlig. Men fantastisk vogn...! Har ikke prøvd sky.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå