Gå til innhold

Skal du ikke snart på kontroll igjen da, Lucia...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal til jm på fredag. Men hun sjekker ikke..... :-( Burde kanskje tatt meg en tur til legen i steden...... hun sier at jeg ikke trenger å gå til legen. Eneste han forsåvidt har gjort er å ta blodprøve. Det gjør jo ikke jm. Ellers så har hun målt symfysen, hjertelyd osv. Det gjør heller ikke legen min...

Skal spørre henne til fredag jeg. Hvordan jeg kan få sjekket det! Har i alle fall ingen planer om å prøve selv! :-)

Jeg fikk ikke sjekket modenheten før i går.. på termindagen. - og det var på polioklinikken på sykehuset og pga seteleieopplegget... Ellers hadde jeg ikke visst det heller.. Spør jordmor du.. men synes det var rart at hun ikke gjør det, for legen jeg hadde i går sa at jeg kunne be jordmor om å hale og dra i åpningen neste gang jeg var der.. - men jeg går jo ikke til jordmor...så derfor skal jeg på sykehuset i morgen også..

Annonse

Alle jordmødre er da virkelig opplært til å sjekke åpning, så synes det er snodig om det er j.mødre som ikke gjør dette... De trenger ikke gyn.stol, det brukte ikke legen på sykehuset i går heller.. Jeg lå bare på benken med bøyde ben, han stod ved siden av benken og kjente etter.. Ikke noe sitte foran og stirre inn mens jeg har beina fast i bøyler og sånn. Mye bedre! - også med tanke på at sambo faktisk var til stede i rommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...