Gå til innhold

9 mnd og ligger på magen hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun elsker å sove på magen. Er det dumt? Jeg snur henne i søvne hele tiden, men da sutrer hun og våkner lett. Får hun derimot sove på magen, så sover hun i timesvis og leeeeeenge om morgenen. Men jeg tør ikke la henne sove på magen. Noen råd? Når er det trygt for dem å sove på magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de klarer å snu seg selv så må en stole på at det går bra. Jeg ville bare snudd henne før jeg la meg og sovet godt resten av natta. Er liksom ikke stort å gjøre med det. Kan jo ikke sitte oppe å passe på hele natta heller:-)

Skrevet

Så lenge hun greier å snu seg selv og er sterk i nakke osv er det vel ikke noe farlig? Min tulle på 9 mnd bruker også å sove på mage av og til, men jeg snur henne aldri. Hun snur seg selv mange ganger iløpet av natten, så jeg synns ikke det er skummelt.. :)

Skrevet

Takk for svar. Det er liksom blitt til en vane at hver gang mannen eller jeg titter inn til jenta om kvelden, så snur vi henne. Men da skal jeg be han stoppe med det. Tror vi forstyrrer søvnen hennes.

Skrevet

dette sa helsesøster til meg i går.... hvis barnet sover klokken 9 og du legger deg klokken11 og barnet ligger på magen da så kan godt snu henne tilbake, men ikke sett på vekkeklokken for å våkne og snu henne. og sover de godt og du vet at hun våkner av å bli snudd så la dem ligge... vi kan ikke sitte og vokte dem ig gjør vi det og noe skjer-krybbedød altså- så hadde vi nok ikke fått gjort noe uansett for det går nok så fort.

det var det hun sa da... men skjønner godt om du ikke liker det. men sies det ikke at når det er såpass store så klarer de og snu seg tilbake om de trenger det....

Skrevet

Jenat mi snur seg selv over på magen. Veldig aktiv hun da....snudde seg tidlig fra mage rygg og omvendt. Står og går rundt bordet nå, og er full fart oppi i sittende stilling eller rundt. Har prøvd å snu henne et par ganger i senga med resultatet at hun våker og er sur og trøtt og snur seg over på magen igjen.

Skrevet

Hun kan godt ligge på magen nå.Min ligger på magen hele tiden,hun sover best da.Hun begynte å snu seg når hun var ca seks mnd og jeg drev å rettet på henne hele tiden.Men det funker ikke i lengden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...