Gå til innhold

hvor lenge bør en vente?

Anbefalte innlegg

jeg regner med at jeg hadde ikm mandag. testet neg både lørdag og mandag (morgen) og begynte å vente på tr. men hun ser ikke ut som hun har det travelt...Ikke tegn til a for å si det sånn....Bortsett fra ømme pupper, spesielt brystvorter. Hvor lenge må man vente på tr, da? Blir frustrert for vil i gang med ny pp... Kan tr utsettes av at en venter på a? vet en kan utsette ved å tro en er gravid, men ikke av å vente på tr, vell? Har til og med bind i alle veskene nå:) noen tips/triks?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7284809-hvor-lenge-b%C3%B8r-en-vente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det hadde vært veldig hyggelig, men er virkelig innstilt på at jeg ikke er det. Sist testet jeg ikke før to uker etter tr, for det var ikke akkorat planlagt til minste detalj:) Er så sikker på at jeg ikke er gravid at jeg hvertfall ikke utsetter tr med de tankene, men er både opphengt og oppstemt. og litt stressa, for om jeg flytter tr, flytter jeg jo også el og da kommer jeg til å være borte med jobben el i de to neste pp'ene:( det hadde vært skikkelig kjipt! Kon jo ikke akkorat ta med svømmere på termos heller. Går vell egentlig ikke med de nye sikkerhetsreglene på fly om dagen:) Joda, det er bare litt sperm det der, ikke noe sprengstoff...hihi

Hvordan ligger du ann, da?

Annonse

Da skjønner jeg du blir litt forvirra...

kroppen trenger vist omtrent 14 dager på å modne et egg etter at blødningene har stanset, og 14 dager fra egget slippes til tr kommer om det ikke har festet seg. har lest her at det er ganske lett å bli gravid igjen etter at en har mistet, for da er alt så "åpent". Lykke til! kos hver andre eller tredje dag gjør det ganske sikkert at egget møter levende spermier. Da er det bare å kose i vei:)

Har du hørt at det tar 14 dager før et egg modnes etter at blødningene har stanset? Har spurt flere om dette, men ingen har gitt noe svar. Sykluser er visst generelt ustabile i denne perioden - men kose skal vi!!! :)

Mormunnen er nå veldig lav, lavere enn i helga - men i og med at jeg ikke vet hvordan den var før er det vanskelig å forholde seg til.

Kan bare krysse fingrene for at vi treffer - og at spiren fester seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...