Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

åj du har jo fått bra med mage jo :-) hmm er så lite til meg at jeg må studere bildene jeg tok da jeg var 5+0 og sammenligne med nå 11+5

hehe forskjell på folk :-) må vel heller nyte at man er liten å nett nå, enn om 4 mnd når folk begynner å kaste vann på meg å vil ringe greenpeace :-DHAHAHA

Annonse

Eg føler at magen min kom for ikkje så lenge sidan. Tok bilete i veke 5 og veke 7 og då ser eg ikkje antydning liksom. Men så kom den ganske plutseleg for to veker sidan - har følt meg ganske oppblåst eg også, men no føler eg at det faktisk er litt innvollar på veg oppover for å gje plass til livmora og ikkje berre luft som gjer magen min stor... :)

det hadde vært så knall ja!! hihi

vi bor jo faktisk bare litt over tjue min unna hverandre også :P he he

hvordan er formen ellers da?

har jo helt glemt bort å spørre etter den. he he

*selvopptatt for tiden*

Hm..er magen hard da eller? Synes magen min har vokst, men vil liksom ikke akseptere det (er 10+0 i morgen..). Synes den er fleskete og rar *fniis*. Kanskje jeg skal "slippe den løs" om et par uker når vi kan begynne å fortelle det til folk. Ser jo ut som jeg er 5 mnd på vei vettu, særlig på kveldene! Nå skal sies at jeg har en liten kosemage fra før og, da :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...