Gå til innhold

Sliten, trøtt, kvalm og ufff.....


Mamma'n til Mia

Anbefalte innlegg

....ja, ikke i bra form altså. Og jeg fant ut at jeg var gravid på søndag. Er nå i uke 5, 4+3. Er det vanlig å bli dårlig så tidlig?????

 

Var ikke dårlig i det hele tatt sist, så dette kom litt overraskende.

 

Tror dere jeg må ha det slik i 7 uker og mer til???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.. jeg tok testen mandag, og er gravid jeg og. og som deg. skikkelig kvalm. spydde to ganger til marran, trøtt, sliten og irritabel var heller ikke sånn forrige svangerskap. og håper dette skal gbli bedre fort. hvor gammel er din første? er det gutt el jente du har? hvor langt er jeg da tro? første dag i siste mens 25.okt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første er snart 16 mnd. Din da? Og Mia er ei jente. :) Har akkurat begynt i barnehagen etter å ha vært hjemme med meg. Skummelt, men veldig moro!

 

Første dag i siste mens hos meg var 2.nov. Men jeg ble gravid 12.nov. Kjente det bare!!

 

Har sjekket og termin blir ca 7.august.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min ble 1 år i november. en gutt. går hver dag ibarnehagen, jobber der selv men i en annen avdelingen. går veldig bra, men er mye sykdom. sånn er det bare første året. blir spennende me en til så tett.. godt d er mange mnd til den kommer ut. termin nesten likt vi da.

termin min 4aug

 

har du vært hos legen? tenkte vente noen uker til jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært hos legen ennå. Tenkte å gjøre det rett før jul, for å få bekreftet at alt er ok før vi forteller det til hele resten av verden. Går til legen min som tar ultralyd og da ser vi hjerte slå og greier. Det blir stort!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...