Gå til innhold

Oktober: Er det flere som har babyer som legger seg kjempesent??


mamma-til-3søte små

Anbefalte innlegg

Min jente på 6 uker roer seg ikke før i 01.30 - 02-tiden, og det er leeeeenge etter jeg har lyst å legge meg. Har to barn fra før som jeg må opp med om morningen, så det er litt frustrerende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta mi på 8 uker roer seg gjerne mellom halv 12 og halv 1 en gang.

Seint nok det også. Skulle gjerne ha justert det noen timer forover ja.....

Hun har heller ikke noen fast soverutine på dagen enda heller. Kunne vært deilig og gått og lagt seg litt tidlig en dag snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, det blir aldri kveld her heller.... Når eldstemann har sovnet i 8-tiden, da blir det liv i lillemann! Da skal han ha pupp i ett kjør, og det blir aldri stille noe før midnatt, hvertfall... Jeg er ganske fortvilt over dette nå, for eldstemann våkner tilsvarende tidlig, og jeg er UTSULTET på søvn... Noen gode råd??? Hvordan får man babyen til å sovne tidligere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vår jente på 5 uker har kommet inn i en dum rutine at hun sovner mellom 2 og 4 om natten, da vokner hun gjerne igjen kl 7 og er våken til ca 10.så sover hun til 12,13. sover noen timer på dagen i tillegg. synes dette er lite søvn. har behov for mer jeg..hva synes dere? hatt kolikk hele tiden og..heldigvis har vi bare henne og er to fleksible foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, det hørtes slitsomt ut. Jeg legger lillegutt mellom 21-2130, da sovner han med en gang,sover da til 2-3 da får han mat, men da kan han godt ligge å "brumme" en halvtimes tid før han sovner igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så slitsomt! HAdde det slik med eldstemann, men denna babyen er kjempesnill i forhold! Legger henne mellom 23 og 24, og da våkner hun mellom 7 og 9 for å få mat! Så jeg får sove greit i hvert fall! Har også en fra før av, og tror jeg hadde gått av hengslene om ikke jeg hadde fått så mye søvn som jeg trengte i løpet av natta!

Men dere som har kolikkbarn, har dere prøvd kiropraktor?! Det kan hjelpe på nattesøvnen og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...