Gjest Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 bare spøresmål til svare ditt... har det virket etter de tre behandlingene også eller er det tilbake til det samme med vondt i magen da?
Gjest Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 eller skal du/dere ha flere behandlinger kanskje?
mamma-til-3søte små Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Det har nok virket. Før behandlingene skrek hun mye mer om kvelden, og kunne være utrøstelig. Det eneste som hjalp da var sukkervann. Nå er hun fremdeles litt urolig om kveldene, men det hjelper som oftest å bære og bysse og avlede litt.. Hadde hun bare fått fart på magen sin så tror jeg hun hadde fått det kjempefint. Det kommer altfor sjelden luft og bæsj virker det som. Vi skal ikke ha flere behandlinger. Det er vanligst med 3 behandlinger, avogtil 4. Vi skal nå se det litt an og ta kontakt hvis vi føler for en behandling til. Kiropraktoren sa forøvrig at alle burde ta sine nyfødte med til en sjekk hos kiropraktor, siden veldig mange har stivheter i bekken/nakke (selv om de ikke har symptomer på det). Ubehandlet stivhet/låsninger kan være en årsak hos barn som utvikler seg sent motorisk, eller som hopper over krypestadiet. Så da tenker jeg at det var verdt pengene uansett :-)
Gjest Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 ok.. dette hortes ut som noe vi vil prøve.. men er det vanlig kiripraktor.. kan jeg ringe hvem som helst.... for da gjør jeg det i morgen jeg..... nå ble jeg optimistisk her. hun gråter nemlig ellers veldig lite så vi merker at det er noe som plager henne.... vondt å se på.
mamma-til-3søte små Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Det er vanlig kiropraktor ja. Lykke lykke til! Hadde du prøvd Minifom eller sukkervann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå