Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Ja, hele dagen!!!! Er drita fra morran til kveld!!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 hipp hurra, her går det kun i brennevin!!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Kan jo hende at HI mente det seriøst, da... Skikkelig artig å få sånne svar....
Ta sats;-) Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 Det skal jo være sunt med mørk sjokolade og et glass vin til maten, så jeg skjønner ikke helt at dette kan være så sjokkerende jeg heller! Men alt med måte selvfølgelig... Spiser nesten sjokolade hver dag selv, men styrer unna vinen:-)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #8 Skrevet 29. november 2006 var faktisk seriøst ment... litt sjokolade og et glass vin koser jeg meg med på kvelden.. HI
-carina- Skrevet 29. november 2006 #9 Skrevet 29. november 2006 Jeg koser meg med sjokolade hver dag, jeg og!! ) Men er ikke sååå glad i vin, så det drikker jeg ikke så mye av...
monztah Skrevet 29. november 2006 #10 Skrevet 29. november 2006 Sjokolade er godt ;-). Og jeg tar meg et lite glass rødvin i ny og ne om kvelden når snuppa har sovnet (og ja, jeg nattammer). Går sikkert helt fint! Vil tro kroppen tar hånd om forbrenninga av den lille alkohol som er i vinen relativt fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå