Gå til innhold

Til dere skyldige anonyme som spør her inne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere kommer med heeeelt uskyldige søte spørsmål, likevel velger dere å være anonyme...

Er dere så beskjedne? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Syns du det er så ille at man signerer med anonym fremfor et nick? Vi er jo alle anonyme, så jeg skjønner ikke hvorfor så mange av dere henger dere opp i at noen signerer med anonym... ?

Skrevet

Jeg spurte akkurat om hvordan jordmora tar vannet . Skjulte meg litt bak anonym knappen fordi jeg rett og slett føler meg dum som spør ;p

Men nå var jeg ikke anonym lenge da. ;o)

Skrevet

Anonym: Jeg ser ikke poenget, hvis du sier at du er anonym, likevel velger du å klikke på anonym-knappen når du uansett er anonym med nicket ditt...

misa: alle spør om alt her inne. :) dessuten så visste jeg ikke helt selv hvordan jordmora tok vannet, og har egentlig aldri kommet på å spurt om det, selv om hun har tatt vannet mitt 2 ganger...

Lurer på om hun ikke stakk med nål jeg... :)

Skrevet

Mars-spire74: Jeg ser ikke poenget... mitt nick er anonym - sånn er det med den saken, så hvorfor henge seg opp i mitt nick?

Skrevet

Det har vel noe med at jeg er 17,5 år. Føler meg ung og kanskje litt dum som ikke har greie på noe.. Er nok derfor :-)

Vet det er normalt å spørre om, men samtidig er man jo litt beskjeden..

Så for meg den stygge store nåla. Hehe :-)

( Og ja.. Jeg er ung. Helst ingen kritikk for det av andre som leser dette. )

Skrevet

17.5 år, barnet ditt er heldig som får ei så ung og sprek mor :) Nyt graviditeten og barnet ditt. Du klarer dette garantert bedre enn mange av oss "gamle" og slitne.. (jeg har nemlig vært der... for mange mange år siden... :))

Skrevet

Jeg "henger meg ikke opp" i nicket ditt anonym, spørsmålet var faktisk rettet til slike som misa.. og som den vordrende mor hun er,så svarte hun faktisk mye mer "voksent" enn deg...

Hvorfor tar du deg så nær av et slikt uskyldig spørsmål?

Er du skikkelig hormonella i dag? :)

Skrevet

Jeg skriver ofte anonymt fordi jeg ønsker å være fullstendig anonym. Det kan gjelde innlegg sin er av litt personlig karakter eller lignende. Man er ikke nødvendigvis helt anonym selv om ikke alle vet hvem en er. Man kan jo også ende opp med å bli kjent med noen her som man helst skulle ønske man ikke hadde delt forskjellige intime detaljer med.

La oss få bruke anonymknappen sier nå jeg :-)

Skrevet

Vi skal nok klare det kjempe fint. Det er ikke noe problem. Barnefaren gleder seg og er helt i hundre, like mye som meg! Jeg ser ikke på alderen min som et problem, men det er litt dumt med utdanning. Jeg skal begynne på skole igjen om tiden og pengene tillater det.

Men først og fremst blir vår lille prinsesse, Leah Isabell prioritert! :-)

Barnefaren og jeg er forlovet, vi bor sammen og han har fast jobb med en veldig grei inntekt.

Vi er nå på utkikk etter et lite hus :-)

Så sånn sett er det ikke noe tvil .. Vi bare gleder oss til lille snuppa kommer. Tøft blir det, men det er det for alle i alle aldre.

17 og 21 år, pft.. Det skal vi klare . Det går bare på hva man innstiller seg for :-)

Skrevet

Enig i det jeg oxo, bare synd at noen innimellom er skikkelig krasse og skriver under med anonym, synes det blir litt feigt jeg da, men det er jo min mening.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...