Gå til innhold

Når kommer kvalmen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Eg vart kvalm i uke 7, men det er jo ikkje alle som blir kvalme. Håper du slipper lett unna, for det kan være ganske lammende, som du sikkert har opplevd selv. Eg får akupunktur av ei venninne no for å klare å fortsette med ein normal kvardag, og snart komme meg ut på tur med den stakkars bikkja mi.

4 unger... imponerende, håper eg er like heldig som deg og klarer det. Eg er enebarn sjøl og har alltid drømt om ein stor barneflokk.

Trodde jeg skulle være så heldig å slippe unna, fordi jeg var i finfin form inntil forrige uke... men så kom kvalmen snikende på meg i uke 7... Nå drikker jeg vann med ingefær dagen lang for å ikke brekke meg... usj!

Hei Susie og dere andre.

Jeg har hatt veldig små & få plager. Var skikkelig syk for to uker siden og lurer fortsatt på om jeg faktisk var syk (&gravid) eller bare gravid. Uansett, nå begynner jeg å bli kvalm. Ikke veldig-veldig, men sånn småkvalm. Er også i uke 7. Ikke noe særlig, men også litt beroligende fordi jeg gikk så lenge uten noen som helst symptomer..

Skal fortelle til mamma i helga. Gleder meg :-)

Annonse

hei..

med første var jeg ikke kvalm i det store og det hele men denne gangen er jeg blitt kvalm i uke 8.. er kvalm hele dagen.. er i uke 10 nå.. håper jeg snart er ferdig med dette! Kos deg så lenge du ikke er kvalm! og håp på at det aldri kommer!

huff... Føler virkelig med dere, men kjenner ikke selv at jeg er gravid! hadde det ikke vært for manglende mens, større bryst og litt kortere lunte, hadde jeg ikke mistenkt det i det hele tatt. Også er det jo egentlig bare til å se ned da... magen kom etter 5 uker denne gang jo! Føler meg ikke gravid i det hele tatt, men det kommer vel... er i 11. uke no, så det ser jo ut til at jeg klarer å lure meg unna kvalmen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...