Gå til innhold

Nå har jeg jammen begynt jeg også!

Anbefalte innlegg

Satt her i stad og leste meg opp på bim-innlegg fra i dag, og tenkte at jeg egentlig ikke er så utolmodig.. har termin nå på fredag, men det kan jo drøye både en og to uker til, og det skal gå så bra, tenkte jeg.... Og så, før jeg vet ord av det har jeg drukket et halvt glass melk med masse kanel, kjørt nedpå med bringebærbladte og ringt sambo og fått han til ikke å jobbe så lenge overtid i dag så vi skal rekke å ha sex før jeg slukner... Herregud!!! Og jeg som trudde jeg var såååå tolmodig... Hehe, sitter nå og vurderer om jeg skal ta et par turer opp og ned til fjerde etasje i blokka her... Nei, jeg må gi meg... Lille nurket kommer jo ut til slutt. Om senest 16 dager........

Fortsetter under...

He he, virker som alle blir utålmodige på et eller annet tidspunkt. Og da kan man glemme alt man tidligere har tenkt og sagt om at "babyen kommer når den kommer". Er det noe jeg har lært i dette svangerskapet, så er det hvertfall å ikke være bombastisk. Jeg sa f.eks. tidlig (rundt uke 18-19) at 3D-ul var bortkastede penger. Men hvem var det som var på 3D 9 uker senere? Jo da, jeg kommer nok til å prøve igangsettingstriks jeg og :)

I morgen skal jeg på modningsakupunktur, og ha et par ordentlige heisaturer i senga. Så skal dere se at ungen er ute i morra kveld. Jada.

fader.. ikke no kanel igjen.. kardemomme?.. eh..

Annonse

*ler høyt*

Så herlige dere er!!

Jeg har ikke forsøkt noen triks enda... hvis man ikke kan regne swingdansing som triks da.. - og det førte jo bare trøbbel med seg, hehe...

Jeg vurderer sterkt kanel i melk-metoden.... Men hvis strippingen i går ikke hjalp - og jeg har jo 3 cm åpning- , så hjelper vel neppe kanel...

hihi... vi hadd sex førr første gang på vææææældi længe, mange mnd faktisk... å bærre førr å si det... riksn si stilling va teknisk umulig... hihi... ja,ja... ingen onge kommen enda... kun godt ha spist masse færsk annanas, men regna me at æ da vil dø av halsbrann... ;D

Kanel har æ å løst på... ælska nemmeli kanel... men e så varm at æ kjenn ikke førr å lag mæ nå te me kanel akkurat nu i allefall... får se hva som skjer ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...