Gå til innhold

Ikm i dag...

MammaMØ-sept07+nov11.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men ingen tegn til tr.. Å ingen gravi. symptom... Hmm, tørr ikke teste, er så redd for å bli skuffa, tror ikke jeg er gravid så hadde ikke blitt så veldig overasket, men det er liksom værre å se en neg. test enn å få mensen... *syyyyte syyyyte* Noen som har fårr positiv test i dag da? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår deg, har det akkurat likt, jeg er 1 uke på overtid!!! Men liker ikke å teste jeg heller!!!

Skrevet

har du testa i det hele tatt denne perioden da? Nå er du jo ganske langt på overtid... jeg har ikm i dag da.... så det..

Skrevet

Har ikke testet denne perioden nei, har i tankene at jeg en gang har hatt en periode på 49 dager, så idag er det dag 41, så venter en stund til!!! Dessuten vil jeg teste når samboer er hjemme og han kommer hjem på fredag, så kanskje det blir testing til helgen. Til og med han lurer på hvor mensen blir av!!! Litt kjekt det også, når han går og lurer også!!!

Skrevet

Jeg er imponert - hadde aldri klart å vente!

Skrevet

Hvor lenge har du vært prøver da??

Jeg og samboeren min har holdt på en stund og har fått en del neg. tester og derfor gidder jeg ikke teste med det første, bare godt å slippe hun derre tante rød også for å si det slik!!!!

Skrevet

Så spennende, får håpe du er gravid. Og er heeeeelt enig med deg at det er mye verre å få negativ test enn å få mensen!!!

Skrevet

Jeg har ikm i dag!!

ingen tr..

men..

dødsredd for å teste!

Skrevet

Spiren satt etter forste forsøk for oss, men som jeg har skrevet i et annet innlegg så mistet jeg altså i uke 11 - akkurat kommet i gang med prøving igjen. Så jeg har lite erfaring med akkurat dette.

Skrevet

Vet ikke om jeg har i dag eller i morgen. Syklusen har vært litt ustabil etter forrige graviditet. Har bare hatt et par menstruasjoner etterpå, så jeg er usikker:)

Har tatt en test i dag som var negativ.... Så det gjenstår å se;)

Husker sist hadde jeg negativ test ved ikm, men den ble positiv etter et par dager:)

Håper ikke tr kommer.....:)

Tvi tvi:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...