Gå til innhold

Første UL... :-)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på første UL i dag.... En helt ufattelig ubeskrivelig opplevelse selvsagt!! :-) Ikke greit å få vite om vi får gutt eller jente....lille nurket hadde overhodet ikke tenkt å ligge rolig! Ikke 2 sek, slik at jm kunne se hva som skjuler seg mellom beina :-)) Lå ikke noe navlestreng i veien heller....hun så ingenting...kansje ei lita jente! :-) Spiller egentlig ingen rolle, selvsagt...bare DEILIG å se vår lille skatt!!!!

Gled dere, som ikke har vært enda! Guuud for en opplevelse!!!!!

Stoooor lykke-klem

Julie79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott da. Du er heldig som har fått sett lille gullet ditt.. Klarer nesten ikke vente til det er vår tur.. to uker er leeeeeeeeeeenge!

Skrevet

Så fint at alt var i orden:-) en fantastisk opplevelse. ja noen ganger er de vanskelig å vil ikke vise seg;-) hehe vi hadde et annet problem hun ville ikke snu seg så må på ny UL får å få bilde av hjertet.. men en ny UL -jippiiii-...

koser meg med bildene ennå...

Skrevet

Va sjøl på min første UL idag:):):) veit akkurat korsn du har dt...heilt utruli at dt e mulig å ha skapt no sånt og at man kan se den lille som beveg sæ inni magen:) men min va også uroli...så vi fikk ikkje vite heller ka dt va:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...