Gå til innhold

2 uker på overtid...

petronella_78_med spire =)

Anbefalte innlegg

...sitter her og har mensen-vondt i magen...murringer etc..., men mensen er fortsatt ikke meldt sin ankomst... Har som regel vært plaget med uregelmessige sykluser, men...ikke så ille som dette... Tok en CB digital forrige uke, tror det var torsdag, og den var negativ... Så jeg er nok ikke gravid.. Blir bare GAL av å gå rundt sånn her og vente på TR... KOm snart da!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7283365-2-uker-p%C3%A5-overtid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Kjenner meg igjen i det du skriver og har tatt to tester med neg resultat, også etter ikm - men i dag kom det en svak strek gitt. Vet ikke om det betyr jeg er gravid - men om jeg er det så betyr det ihvertfall at en negativ test ikke nødvendigvis har noe å si.

Lykke, lykke til:)

Krysser fingrene for oss begge!

Jeg er 10 dager over nå.... Tappen er helt lukket, og har hatt en del tr-lignende symptomer, men de ha forsvunnet igjen. Så nå sitter jeg her å venter da. :/

Tenkte å ta en ny test på fredag, tok sist forgje fredag. Håper jeg får noe positivt ut av den...!

Annonse

Aner ikke. Er bare 18 dager siden jeg mistet, men vi kjører på og håper på ny spire snart - og at den klorer seg fast denne gangen! Jeg har ikke hatt mens etter aborten, så jeg kjenner ikke syklusen min - dermed blir det ekstra mye sengehygge... Og utålmodighet - kjenner jeg har behov for kontroll... Men er det noe som er helt sikkert så er det at man ikke har kontroll ifm prøving/graviditet.

Trist å høre at du mistet!!! Sånt skulle ikke vært lov rett og slett!!! Men en får tenke på at det naturen sin måte å rydde opp på!!! Liten trøst i det i grunn, og det er vel noe alle sier!!

Håper det går bedre med dere neste gang!!! Krysser alt jeg har!!!

Annonse

Noe jeg synes er merkelig er at jeg pleier noen ganger å gå over tiden, da pleier jeg alltid å gå inn på de forskjellige terminkalkulatorene og dagen etter kommer tante på besøk. Samme gjelder om jeg går inn hit og forhører meg litt ang. symptomer. Men denne gangen, ingen tante enda!!!! Snodig eller kanskje jeg skal begynne å håpe!!!! Nei, best å ta alt med en klype salt tror jeg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...