Gå til innhold

Skal dere ha med musikk på fødsel??

Anbefalte innlegg

I så fall hva slags? Vil gjerne ha litt tips.... liker rolige ballader i sånne omstendigheter....

Toni Braxton - Guitar song m.m---

vamp tir n`a noir

Christina Aquilera - hurt...

Bjørn Eidsvåg..

osv...

Driver å laster ned, noen som har gode forslag?? Gjerne fra 80 tallet!

Fortsetter under...

Jeg har laget meg en liste over cder jeg skal ha med. Orker ikke styre med brenning. Dessuten kunne jeg ikke klart å bestemme meg for sanger til bare en cd. Skal ha med mp3 også, da. Men den gidder jeg ikke gjøre noe med innholdet på, så det som er der får bare være der.

Min liste inneholder mye Prince (er blodfan), Alanis Morrisette (til de store kraftanstrengelsene.. he he), A-HA og Lisa Ekdahl. Noe til enhver sinnstemning der, altså.

glenn maderos- nothings gonna change my love for you (80 tallet)

foreigner - i wanna know what love is (80 tallet)

brad paisley - we danced (rolig kjempe fin minner litt omcountry)

garth brooks - thunder rolls

bryan adams - every thing i do(i do it fore you)

brandy - have you ever

håper du syntes noen av disse er fine da:)

klem

Annonse

Annonse

bra du nevnte dette med musikk poppis..hihi

har brent ned en cd ...

trenger nok fler enn 22 sanger ,det er jo grenser for hvor opptimistisk man kan være når det gjelder lengden på en fødsel ....hihiih

siden jeg er førstegangssfødende trengs nok litt mer enn 80 min hihihihihi..her er noen av sangene jeg har brent inn på skiva(HUSK ,JEG HAR UTROOOOOOOOOOLIG VARIERT SMAK HIHIIH ALT FRA GAMLE 60 TALLS SANGER TIL SEAN PAUL OG ELEPHANT MAN...SISTNEVNTE ER HELT RÅ PÅ REMIXED REAGGELAST NED NOE MED HAM OG VÆR KLAR TIL Å :SHAKE THAT ASS!!!!)

OG HER ER LISTEN:

-ELEPHANTMAN

-SEAN PAUL

-WHITNEY HOUSTON

-MARIA MENA

-PINK

-CRISTINA AGUILERA

-ENYA EKS: THEMSONG FROM BRAVEHEART AND LORD OG THE RINGS..FILM1 ER BRA EMN LORD OF THE RINGS Æ IKKE MIN STIL MEN MUSIKKEN DERES ER BRA..

-BARRY MANILOW

-WESTLIFE

-MUSIKKEN FRA DIRTY DANCING,EKS: BE MY BABY,DO YOU LOVE ME NOW THAT I CAN DANCE?,SHE IS LIKE THE WIND++++

-EN DUETT MED STEVIE WONDDER OG BABYFACE: HOW COM ,HOW LONG ....NYDELIG..

-JOSS STONE

-SUGARBABES

-UNITE FIVE(HEHEHEH SA LISTEN VAR VERIERT)

-VAMP

-TONI BRAXTON

-BOYS II MEN(SPESIELT .A SONG TO MAMA..)

-SHANAIA TWAIN

DET VAR NOEN ..MYE OG VELGE I ..MASSE GODE ROLIGE OG MYE FART OG...

Tror ikke jeg skla ta musikk jeg..... men radio hørtes bra ut ;) Da vil jeg føde til Værsågod -Takk skaruha eller hva det heter på kanal 24, for da kommer jeg til å le meg i hjel .... (tja, litt håpefull nå kanksje?;))

Jepp!!! Det skal jeg!!!!! Føde til et råmorsomt radioprogram....

Kanskje jeg må begynne å ta opp programmet dems så kan jeg bare spille det av hvis jeg ikke føder når det går i radioen....

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...