Gjest Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 hun har hatt det i tre dager nå... bare gråter av smerte. kommer til og med tårer.... og når hun endelig klarer å sove så klynker hun i søvne og trekker seg sammen... har prøvd ammete, minifom, varmtbad, sykle med bena, bøye bena.. vi går og sitter og ligger, prøver å legge henne litt på magen uten virkning... hun klarer å slappe litt mer av hvis hun får pupp, men ikke alltid da heller og dessuten kan jeg jo ikke fortsette og puppe hver time. smukken er ikke så populær heller. kommer ikke så mye som bittelitt bæsj... bare en stslig liten promp innimellom. hva kan vi gjøre....
Gjest Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 vi har forresten prøvd med et termometer litt inn i rompen også.... etter råd fra hs.... er så dumt for begynte jo å få bittelitt rutine på kveldene og nettene nå også. men bare hun slutter å ha vondt så er det greit for meg...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Du kan prøve å massere magen forsiktig, med klokken. hvis hun ikke får bæsje kan du prøve med litt maltekstrakt som du rører ut i varmt vann eller MM. Men de gråter jo uansett mye når de er små.....lykke til
Muffinsmamma Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 kiropraktor eller akupunktør... dette gjør susen:)
Gjest Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 hva gjør en kiropraktor med en så liten en mot magevondt da.. og hva koster det... sånn ca... takk for svar forresten.
matchbox Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Småen likte å ligge på magen, gjerne med beina trukket opp under han. Malt hjalp også for å få litt action på bæsjingen. Ellers kan det jo kanskje hjelpe å ikke gi henne pupp så ofte. På helsestasjonen spurte de om hvor ofte jeg ammet for de mente at hvis man ga for ofte, så kunne de få vondt i magen av det. Rett og slett problemer med å fordøye alt. Småen trykket og trykket, mens jeg ammet. Lurer på om det kanskje gjorde det enklere for han å trykke mens han sugde. Det er så fælt å se at de sliter. Føler med deg! Det blir bedre. )
mamma-til-3søte små Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 Min jente på 6 uker er også plaget med magen, og vi har vært til kiropraktor 3 ganger nå. Han sjekker bl.a om det er noe stivhet i bekkenet, og min jente var veldig stiv. Han trykker og masserer, - ingen "knekking" på så små heldigvis... Det hjalp spesielt de to første gangene, hun fikk mye avføring samme dagen og fikk ut mer luft, og ble helt rolig og smilte og pratet mye om kvelden i stedet for å grine. Men så er det som om det stopper opp igjen. Det kostet 400 kr første gang og 300 de neste gangene. Det er vanlig med 3 behandlinger. Lykke til iallefall! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå