Gå til innhold

Trenger vinter jakke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt "mamma" vinter jakke??

Var rundt på 3 forskjellige sentre i går, men ingen har det jo... :(

Nå får jeg snart ikke på meg den jeg har... så det begynner å haste.. Huff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får ikke på meg den jakka som passer best nå værmessig. Det er 10 varme ute på dagen og da blir det litt varmt med dunjakke, men det er den eneste jeg har som passer over magen. Nå er det snart som den er for trang også. Har en jakke/frakk som mamma brukte som gravid og den er faktisk ganske fin enda (ikke gammeldags) Men den er det plass til en stoor mage i, og jeg synes magen er for liten til den enda, men har snart ikke noe valg, tenker jeg...

Men til det du spør om, jeg har pr i dag IKKE sett noen mammabutikker (lindex/H&M/kappahl) som har jakker for gravide. Har du vært på en slik mammabutikk (ikke kjede) ?? Kan jo hende de har, selv om det koster noe mer...

Skrevet

Nei, tror det er meningen at gravide skal fryse faktisk... Jeg har gitt opp jakten jeg, helt umulig å finne noe som passer. De mammabutikkene jeg har vært på i Oslo og rundt her har ikke ihvertfall, eneste jeg har sett er noen tynne ullgreier som ikke hjelper mot snø, regn eller noen ting. Jeg har spurt i alle butikkene jeg har vært i, men de sier bare at vinterjakker tar så stor plass i butikken derfor prioriterer de ikke å ta det inn... SYKT!

Jeg måtte dra hjem til min kjære mor og lete igjennom alle hennes gamle jakker, og fant en boblejakke i noen str for stor, men får den ihvertfall igjen (enn så lenge).

Skrevet

Vet ikke hvor du kan få kjøpt mamma vinterjakke. Men selv kjøpte jeg en vanlig dunjakke på Voice of Europe, C-girl-jakke. Den var veldig romslig i størrelsen :) og den var veldig fin :)

Skrevet

Her vært på en mamma butikk i sandvika, men de hadde ikke der heller:(

Kommer visst mange fra oslo å spørr etter vinter jakke der.. Kanskje jeg skal åpne min egen butikk som selger masse vinter jakker til gravide... Kan jo tjene litt på det tror jeg:)

Skrevet

det eneste jeg får på meg er en regnjakke, men det passer jo i dette været... bor i bergen og her er det ikke så kaldt ca 10 grader.

Skrevet

Jeg har prøvd masse vanlige jakker i store størrelser,men da blir de så veldig store ellers.. Men voice of europe har jeg faktisk ikke vært på enda.. Ta meg en tur i morgen jeg.

Tusen takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...