Gå til innhold

Dere som var på BIM treff på ERA i Bergen ....

Anbefalte innlegg

Hei!

Såg først nå at det var BIM treff i Bergen idag...så da gikk jeg akkurat glipp av det, snufs!

Kan ikke dere legge inn nytt treff på BIM treff dersom dere avtaler noe sånn at vi som eventuelt gikk glipp av dette første treffet kan få være med neste gang? Hadde vært så kjekt om det ble et treff til før jul...

Har kjempe lyst til å treffe andre gravide her i Bergen :o)

Fortsetter under...

Vi var bare 4 stk....selv om mange flere sa de skulle komme. Hun som satte opp treffet kom ikke engang. Hadde vært koslig å møte flere da. Skal møte de andre på tirsdag, kan jo sette opp et treff hvis noen av de andre er med. Kanskje et annet sted en Era...var bare spinndyr julemat de serverte der.

Så dumt da...men det blir vel flere etter hvert!

Jeg vil gjerne være med på tirsdag.... Er det på formiddag eller ettermiddag dere har tenkt å møtes? Samme for meg hvor det er bare vi får i gang en sosial gruppe!! Ser det er en del andre som møtes på Bocca bar og Fridays....Peppes er jo f eks en grei rimelig plass!

Har dere byttet telefonnumre med hverandre sånn at det er lettere å holde kontakt? ( vil ikke legge ut noe privat kontaktinfo her)

Håper dere gir en lyd....

Annonse

tør ikke helt å avtale noen tid. Jeg skal bare henge med noen andre som pleier å svømme. Vet ikke hvor lenge de pleier å holde på osv. Litt vanskelig når man ikke kan utveksle tlf nummer og slikt. kan du ikke heller sette opp et treff da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...