Gå til innhold

Ansiktet mot høyre????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har ingenting å si. De bare registrerer det. På svangerskapskurset lærte vi at det er like vanlig å ligge mot høyre som mot venstre, men jeg har også hørt noen si at det ene er mer vanlig enn det andre. Så ikke vet jeg.

Har ikke hlrt noe ang ansiktet, men jm sa på sist korntroll at gutten ligger i første stilling. Dette fordi hu mente at han ligger med ryggen ut mot min venstre side. Ikke at jeg husket å spørre om dette hadde noe å si:-)

Hei.

Jordmor og jeg snakket om det forrige gang. Er litt opptatt av hvordan babyen ligger for forrige gang hadde jeg en stjernekikker. På siste kontroll lå babyen i førstestilling, dvs med ryggen ut mot venstre siden og ansiktet mot høyre. dette er den mest gunstige veien. for hvis babyen snur på seg så bruker den å sette ryggen ut mot fremsiden av magen vår. Lå den i andrestilling og den snur seg vil den legge ryggen innover mot ryggen vår og kanskje bli en stjernekikker.

Stjernekikker fødsel er en tøff fødsel som ofte har langsom fremgang og kan ende ks.

Noen som skjønte....er ikke så flink til å forklare...:o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...