snøfilla - mamma til 2 Skrevet 29. november 2006 #1 Del Skrevet 29. november 2006 Må jo bare si "hei " når jeg ser nicket ditt her:-) Håper du har det fint om dagen, selv om julesnøen lar vente på seg (også på Lillehammer, vil jeg tro...) Jeg slår ihjel kvelden foran TV-en. Her i huset er det mannen som er trøtt og sovner på sofaen, kanskje han har fått de symptomene jeg burde hatt??! Vel - vi høres nok i morgen. Vil så gjerne ha en glad-melding å komme med, men kan ikke love noe... Forresten: Skulle du beg. å spraye til uka? Vi høres - stor klemmmmmmmm Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7283014-lenn-venn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 29. november 2006 #2 Del Skrevet 29. november 2006 Kjære snøfilla-venn ) Så koselig med et eget innlegg med Lenn-venn ) *smiler*!! Joda julesnøen lar vente på seg her oppe, det er helt utrolig.... Det er liksom ikke helt sånn som det skal være...det bruker å være ganske høy snøføring på denne tiden av året. Nå er det ikke en snøflekk (en snøfille he he he) å se, og det er ca 4-7+ på dagen... og det skal visst fortsette å være mildt. Kan ikke si jeg klager mht veiene, er ikke så glad i snødekte veier, men det er klart, julestemning blir det jo ikke...... Tok fram masse "dill" jeg har kjøpt til å mekke mine egne hjemmelagde julekort! Gleder meg til å sette i gang! I fjor var vi så opptatte med IVF forsøk (det første) at alt annet (bl.a julekortene) ble satt på vent, men i år har vi lært oss å fokusere på andre ting også, heldigvis..... Har kost meg skikkelig nå i denne lille pausen.... virkelig fokusert på andre ting, kost meg masse med venninner og venner og vært veldig flink å ta kontakt med folk og bevart de gode relasjonene som det så fint heter ) Jeg og sambo har det også fint. Syns liksom vi kommuniserer bedre nå...aner ikke hvorfor, men jeg føler det iallefall sånn ) Venter mensen på fredag cirka....da ringer jeg inn...... Må ærlig innrømme at jeg er litt mer laber enn jeg har vært på de foregående forsøkene...det er litt rar følelse, men det har vel med at man etter hvert blir mer nøktern...man vet liksom at mye kan gå galt... Gleder meg ikke, for å si det slik. Men håper og tror at gutsen kommer etter hvert!!! ;o) Og fram med de positive tankene nå jente!!!!!! ;o) Nå skal jeg sende DEG alt jeg bare klarer å finne av god energi og lykke og hell og jeg ber til høyere makter om at dere lykkes denne gangen!!! Vit at jeg gjør alt jeg kan (fra denne avstanden) for å få gode nyheter fra deg i morgen!!!!!!!!!!!!! Skal på jobb, så jeg reiser hjemmefra før klokka 7, er hjemme kl.14.30...skal storme inn på BIM etterpå. *KRYSSE KRYSSE* snøfilla!!!!!!!!!!!!!!! You go girl ;o) Yess ;o) Stoor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7283014-lenn-venn/#findComment-7286130 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. november 2006 #3 Del Skrevet 29. november 2006 Lykke til Snøfilla hilsen liljekonvall (som skiftet nick etter MA) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7283014-lenn-venn/#findComment-7286451 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå