Gå til innhold

i morra er det ENDELIG vår tur å dra på UL

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gikk rett i dass, dvs det gikk ikke i det hele tatt, 5 min før vi skulle reise ringte dem å sa at timen vår ble avlyst fordi jordmor var blitt syk.

Helt knekt spurte jeg om time fortest mulig å fikk ny time på tirsdag.( les: sovet rundt tre timer)

fant ut, nei så lenge orker jeg ikke vente, så dro til lege kontoret for der har dem UL, utstyr, men nei det var vist helt umulig å klemme meg inn.. (alt jeg ba om var 5 min, trengte ikke en skikkelig UL skjekk ville bare vite om det var 1 eller to)

Får bedskjed om å ringe sykehuset, ringer til dem, nei må nok ringe A hus, ringer dem å snakker med ørten forskjelige mennesker (veldig hygglige og hjelps somme) men fremdeles var 5 min formye å be om.

Prøver meg på kongsvinger sykehus men der tar dem ikke tlf, ringer rundt til flere private, men alt er fult, skriver ut en desp melding på skravlesiden om råd, men glemmer å si hvor i landet jeg sitter. Rett etter jeg la ut innlegge mitt får jeg endelig tak i ei dame som kan gi meg time i morra JIPPI.

Snille damen, reddet helgen min.

Så i morra skal jeg fortelle dere hvordan det gikk.

men... må si jeg føler med hun dama som måtte ringte rundt til alle de gravide kvinnene å fortelle at timen dems ble avlyst, sikkert ikke dagens beste oppgave.

Annonse

hei hei

Jeg har vært borte så har ikke fått svart.

Ser ut til at det er en beboer inne i magen min =)

Skal på ny UL på tirsdag å få en skikkelig titt, hun jeg var hos på fredagen sa jeg måtte ringe hvis det alikevell skulle vise seg at det var to.

Den private klinikken jeg var på tok nemmelig ikke sånne "skikkelige" UL`r, så vi bare så på barnet og målte hode, det gikk rimelig kjapt, men det kosta jo heller ikke mer enn 650 da, så synes det var greit når vi bare ville ha et svar på om det var 1 eller 2.

Dessuten, hvis jordmor er syk på tirsdag også så er ikke det da verdens undergang, for har jo da fått vite at det er 1, hadde vært verre om hun er syk på tirsdag også om vi ikke var på UL på fredag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...