Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Jeg er nå i uke 36 men på sist kontroll (31+3) mente legen at hodet var festa... Så hørte jeg da en eller annen plass at om hodet festes så tidlig så er det større sjangs for at jeg får for tidlig? Stemmer dette eller? *håper litt på det *
Gjest Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Godt spørsmål... Jordmor kunne ikke svare meg i dag... Hodet var festet hos meg.......
bivi Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Er det første mann? Da kan hodet feste seg lenge før fødselen. Min første ombestemte seg til og med og slet hodet løs igjen etter at hun hadde festet seg! Det var vondt!! Men selvfølgelig kan det skje før. Kan vel skje nårtid som helst etter at hodet har festet seg. Hvis du er skikkelig lei, så håper jeg det for din skyld at du slipper å vente i en måned til...
emilie og thea sin mamma Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Hos meg festet det seg i uke 32 første gang.Er nå i uke 32 med 2mann,men har ikke festa seg enda... Men jeg fødte til rundt termin sist.
Svella Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Under første svangerskap var hodet festet rundt uke 32. Jeg fødte på 2. dagen over termin. Er i uke 32 nå, kontroll på fredag. Men de sier vel at hodet ikke fester seg så tidlig annen gang. Ligger iallefall med hodet ned.
Maisie Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 Er førstegangs, og kan ikke så veldig mye om det, men jeg har hørt at om hodet fetser seg tidlig, så har ikke det noe å si for når en føder. Men hodet kan løsne igjen, siden det er såpass lenge igjen til termin.
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 30. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 30. november 2006 Ok Takker for alle svar! Har hørt litt av begge teoriene skjønner dere Men ja det er vel mest logisk egentlig at hun kommer når hun kommer uansett *klemmer til alle som svarte!*
Pimmini Skrevet 30. november 2006 #9 Skrevet 30. november 2006 Tror ikke det er noen fasit på det jeg... I mitt forrige svangerskap mente legen at hodet var festet i uke 31 og at baby'en nok kom litt før termin. Men jenta lot vente på seg hun....kom 1 uke over ul termin (og 2 uker over mens termin).....
-mamma85-jente06 Skrevet 30. november 2006 #10 Skrevet 30. november 2006 Jenta mi festet seg ca uke 30. nå er jeg uke 33,å på tirsdagen fikk jeg prematur rier, å de tror ikke det tar noe mer enn et par dager før hun kommer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå