Gjest Skrevet 30. november 2006 #26 Skrevet 30. november 2006 hmmm..... Tror virkelig ikke du skal uttale deg om noe du ikke veit noe om! Jeg har verken snakka om pikk, stillinger osv... Hærrlighet... JA!! Skal ikke alle sammen sette å seg å snakke om hvilken temperatur vannet skal ha så ikke gjæren dør!!!?? JIHUUUUU
Krølle79 Skrevet 30. november 2006 Forfatter #27 Skrevet 30. november 2006 Uff da, C.. Ikke greit å itj ha så my erfaring.. Det e nå som kjæm med alderen det sjø... Men iom at du nevne det; vanntempen ifht t tørrgjær ska vær litt varmer enn fersk gjær, altså ca 45-50 grader.. ) God jul!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #28 Skrevet 30. november 2006 må bare blande meg inn.. Det er flere treff på sidene der sex og avføring blir diskutert enn der man diskuterer oppskrift på noe man lærer på barneskola. som foreks. koke poteter og pakke inn pakker til en julekalender.. Hva har det med bim å gjørr?
Gjest Skrevet 30. november 2006 #29 Skrevet 30. november 2006 Her står det ingenting om å koke poteter.... og vi har faktisk barn som skal åpne sin første kalenderpakke i morra!! Kanskje derfor vi snakker om det? Har du lest overskriften på denne tråden så ser du at alle andre kan styre unna..
Gjest Skrevet 30. november 2006 #30 Skrevet 30. november 2006 Åh... Skal det være sånn ja.. Gått to år på skole med matlaging, så det visste jeg virkelig ikke. Men takk for at du sa det! Nå skal jeg løpe til syklubben min å fortelle dem de å!
Krølle79 Skrevet 30. november 2006 Forfatter #31 Skrevet 30. november 2006 Bare så det er klart, Chanzei; Det med gjæren skrev jeg bare som et "humorsvar" på det du skrev.. Litt sånn "dumt skal dumt fordrive".. Kan vi bare legge ballen død nå? Du trenger da ikke ha noe med oss å gjøre dersom du ikke ønsker det, men da kan du jo la være å skrive til/om oss også da.. Verre enn det er det ikke.. Ønsker deg fremdeles lykke til videre med skolegangen og svangerskapet, forresten...
Tinepia Skrevet 30. november 2006 #32 Skrevet 30. november 2006 Du er jo direkte ufin du Mars-spire74. Hva med å heve seg over fjortisfaktene!!?? Enkelte 18 åringer her inne som er mere voksen enn deg... Jeg har selv lagt merke til disse frekkhetene dine ved flere anledninger, inkludert treffet på Tregården. Og mener at du går litt for langt i enkelte diskusjoner... Å nei, jeg beskytter ikke "unge gravide" her inne, for flere av de er ufine de og. Men ikke på samme måte som du...
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #33 Skrevet 1. desember 2006 Ikke lett å heve seg over fjortisfaktene når de florere her inne, til og med inne på vår egen tråd.. Og jeg aner ikke hvem du er en gang TinyToon, og aldri har vi vekslet noen ord, de eneste jeg har pratet med her inne i virkeligheten er Krølle, Rosacea og liiiten og AG.. Og dem har jeg da aldri svart hverken frekt eller spydig. Har ingenting å skjemmes over jeg. "Jeg har selv lagt merke til disse frekkhetene dine ved flere anledninger, inkludert treffet på Tregården. Og mener at du går litt for langt i enkelte diskusjoner... " -dette sitat ditt her er blank løgn, og det vet du så utrolig godt. Jeg har aldri svart spydig til noen uten at noen har svart meg først. Lurer fælt på hvorfor det har blitt slik jeg. Jeg kjenner meg hvertfall ikke igjen i din beskrivelse.. Ja jeg har sett at det er noen som har det moro med å kalle seg "marsspire" på skravle.. men sånne fjortisting hever jeg meg over. Jeg skjønner hvem som stjeler nicket mitt.. du en av de kanskje?
Lapez Skrevet 1. desember 2006 #34 Skrevet 1. desember 2006 hehe, da har du sett feil for, "marsspire" kommer ikke fra Trondheim nei! Hvis du tenker deg om er det såå rart å kalle seg det da? Du er ikke eneste damen som skal ha baby i mars, og utrolig mange kaller babyen sin for ei spire.. Så der tar du feil, har ingenting med å være moro å herme etter deg å gjøre hvertfall.
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #35 Skrevet 1. desember 2006 Når jeg søker på "marsspire" under "A til Å" så er det kun jeg som er MarsSpire... Så det betyr at det er noen som sjonglerer med nicket sitt..
Lapez Skrevet 1. desember 2006 #36 Skrevet 1. desember 2006 å plager det deg at noen har samme nick er det likosm bare å maile moderator å gi beskjed.
Værinne Skrevet 1. desember 2006 #37 Skrevet 1. desember 2006 Er dere litt blinde dere som er innom her, og som ikke er tiltenkt å være med på denne tråden?!?!?! Les overskrifta på den!! Det er jo en stor grunn til at vi har våre egen tråd - nettopp for at dere andre som nå har kommet inn her å kødda, skal holde dere vekk med pisspreiket dokkers!!
Værinne Skrevet 1. desember 2006 #38 Skrevet 1. desember 2006 Er jo rett og slett BARNSLIG å etterligne nicket til en person!!!!! Grow up girls!!!!
Lapez Skrevet 1. desember 2006 #39 Skrevet 1. desember 2006 Det er ingen av oss som kaller oss marsspire, herregud, vi må bli voksne? Enn dere som faktisk er det da? haha, start med å oppfør dere deretter kanskje? Nå gidder jeg ikke svare dere mer, dere er jo latterlige alle sammen.
Tinepia Skrevet 1. desember 2006 #40 Skrevet 1. desember 2006 Du kan jo få lov til å tro at jeg stjeler nicket ditt for å senere irritere meg over frekkhetene dine... Herregud det er jo lavmål... Ville bare at du skulle vite at jeg synes du er spydig i enkelte "situasjoner", det går an å gjekke seg litt. Frekkhetene jeg sikter til skjedde inne på BIM-treff da jeg prøvde å få til et koslig julebord for oss. Men merkelig nok ble de fleste skremt nok til å ikke bli med... Jeg går ikke rundt og er sint eller bærer nag til deg på noen måte, ville bare du skulle vite. Kanskje folk oppfatter deg feil eller misforstår deg???
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #41 Skrevet 1. desember 2006 I innlegget over skriver du Tregården og ikke inne på Bim-treff- forumet. Men jeg er enig i at jeg var frekk når det hele begynte å koke over der inne. Men jeg kan ikke se at det jeg skriver er et personlig angrep på noen. Jeg har ikke kalt andre for kjærringer eller jæ** drittkjerringer osv.. som enkelte andre her kaster fra seg. Jeg skjønte ikke med det samme at vi ikke var velkomne på det treffet, hadde jeg gjort det med en gang, så hadde jeg sikkert styrt unna tråden. Den kommentaren: "Hold an litt da jenter " var ment i positiv forstand, men samtlige av dere tolket den negativt, dermed blåste det opp til storm! Men nok om det. -Jeg er typen som har det i kjeften, og jeg elsker å skrive ned det jeg føler der og da. Jeg er ikke en som gråter og er trist. Blir jeg såret holder jeg meg unna, blir jeg provosert blir jeg sint! Ja jeg kan gjerne være den første til å innrømme at Bim ikke får frem de beste sider i meg. Men det hjelper meg "til å få det ut".... Jeg regner med det ikke er slutt med dette.. For vi er gravide alle sammen noen mnd til.. Om litt så skyer det over igjen.. og da er det bare å holde seg fast! God helg!!
Tinepia Skrevet 1. desember 2006 #42 Skrevet 1. desember 2006 "Bim ikke får frem de beste sider i meg. Men det hjelper meg til å få det ut" Må vel si meg enig i den. Da er det vel kanskje ikke rart jeg har fått feil inntrykk av deg, når du sier at dine beste sider ikke kommer frem her. Kanskje du kan vise meg de ved et senere treff!!?? Som "krølle" sa i en tidligere tråd: dere var ikke ute etter å provosere da dere satte dere for dere selv på Tregården. Vel, jeg må ærlig innrømme at jeg ble provosert, kanskje pga. svingende hormoner, jeg vet ikke. Det virket iallefall på meg som dere "så ned på oss" på "barnebordet" og hvisket dere imellom. Jeg er ikke et barn og lot meg også provosere av å bli satt i bås. Men, men... Jeg er ikke en person som "bærer" sånne ting med meg og ikke er villig til å gi det en ny sjanse. Førsteinntrykk er ikke et godt nok grunnlag spør du meg... Når alt kommer til alt er vel ingen her inne noe bedre enn den andre, inkludert meg selv... Ønsker deg og dine BIM venninner ei god helg!
Krølle79 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #43 Skrevet 2. desember 2006 Hei Tinepia.. Tenkte bare jeg skulle føye til noe som kanskje ikke har kommet så godt frem tidligere..; Det at jeg valgte å ta initiativ til å sette meg ved det bordet som vi gjorde, var for å sitte i nærheten av Chanzei og LaPez, faktisk.. For som du kanskje husker, så satt det allerede noen ved siden av dem da vi kom (tror kanskje du var en av dem..?), og iom at det var de to jeg gjenkjente og husket fra det første treffet, valgte jeg å sette meg nærmest mulig dem.. Forsøkte til og med å sette sammen bordene, slik at det ikke skulle bli noe mellomrom mellom bordene, helt til den ene servitøren tipset oss om at vi kanskje ikke burde gjøre det, slik at folk kom seg lettere fra bordet når de f.eks måtte på do osv.. (så slapp de i midten å måtte gå hele rekka ned eller opp for å komme seg til toalettet osv..) Noe som jo selvsagt var en glimrende ide, så da ble bordrekken stående delt, slik den opprinnelig var da vi kom... Så i og for seg, så ja, vi valgte bevisst å sette oss der vi satte oss, men det var IKKE for å lage et "barne-" og et "voksenbord".. Det var faktisk med den intensjon om at jeg ville sitte nærmest C og L fordi det var de jeg kjente til fra før, foruten "En liiten til"... -Men akkurat DET tror jeg ikke så mange har fått med seg... Men sånt kan skje, og det var nok akkurat det som skjedde... Desverre..
Krølle79 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #44 Skrevet 2. desember 2006 ..og en fortsatt god helg til deg også, selvfølgelig
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #45 Skrevet 3. desember 2006 Jeg tror det hele er en gedigen missforståelse fra ende til annen.. så har det bare ballet på seg med feilsitater og beskyldninger. Det er tydelig at det skal lite til før at en skade har skjedd. Jeg har hvertfall aldri opplevd maken.. Du er velkommen til å ta en kaffe med oss på onsdag Tinepia. Jeg dytter opp den nye tråden jeg.. -det var jo den vi skulle fortsette med.. Liiten stakkar, må jo bli mildt sagt sjokka over hvordan tråden vår ser ut når hun er på nett igjen.
En liiiten til. Skrevet 3. desember 2006 #46 Skrevet 3. desember 2006 Sjokka!! Neida,har fulgt med litt æ sjø,orke bare å itj svar når det blir så mytji baluba....MEN,det som e domt no da,d e at d e itj sikkert at æ får te å vær med på onsdagen,gubben ska i no møtegreier på jobb ( Æ får no se..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå