Krølle79 Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Da lage æ en ny tråd.. Tenkt faktisk på det samme Ka du kalt det andre du baka, foruten colakaka, sa du?? Aldri hørt om før, så beskrivelse mottas med takk
En liiiten til. Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Åhh,det va deilig med ny tråd ja..Pleskener ja,lett å lag,itj så my smak da men,æ droppe sukat jeg da(kanskje jeg ikke sku ha gjort det. 2 egg,1 dl sukker,1og en halv dl mel,1/4 ts kardemomme,1//2 ts bakepulver,sukker, sukat, 180 gr i 10 min.Sukkere og egg til dosis,sikt deretter resten oppi.Legges på smurt bakeplate med teskjjer(12 pr brett,obs de flyter litt.Strø på litt sukat + sukker )
Krølle79 Skrevet 29. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2006 hmm.. ikke dum.. Reknes den som julebakst? Kanskje æ ska prøv den i år? Eller.. Vi spise liksom itj så my kjekse/julekaka vi.. Så da blir det liksom te at æ stort sett bake sånt som bolla, rundstykka, loff brød, marmorkake, eplekake... sånne ting... og kanelsnurra, da.. Ellers blir det itj jul te sambo'n te mamma... butikken har brukt å supplere med kjeksa o.l. dersom behovet har vært der..
En liiiten til. Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Det e no mæst fo å gjørra no me ongan da,koseli det da.Du må glæd dæ te å få onga(du har no ei og da) trur næmlig du blir ei super og gøyal mor!! Risboller neste! Kanskje i kveld,får se..
Krølle79 Skrevet 29. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2006 Hehe.. har vurdert å lag risbolla med lisjmor, faktisk Takk for komplimentet, forresten )))
Gjest Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Øh... e d her dokk e.. Det va alvor det skryt om baking her da! Har aldri vært noe bakemenneske jeg da, selv om jeg har små. Det har blitt noen boller, muffins og pepperkakehus..
Krølle79 Skrevet 29. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2006 ja.. laga ny tråd.. Vart da så lang den forrige Dæven, her bakes det så svetten rinn...
Krølle79 Skrevet 29. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 29. november 2006 JaaaAAAaaa!!! Siste brettet e i ovnen!! Endelig ferdig!! E råsliten, æ! Men no har æ bolla og kanelsnurra te laangt utover nyåret.. hvis sambo'n slutte å raide kjøkkenet, vel og merke.. Da ska æ legg mæ i badekaret etterpå.. Glede mæ! E rimelig gåen i rygg og bekken no ja.. -men det va verdt det! Vi jabbes!
Gjest Skrevet 30. november 2006 #9 Skrevet 30. november 2006 Good morning girls.. Har enda 113 daga igjen til termin ser æ... Men du liiten har 100 dagers jubileum snart?? Fikk ikke noe svar fra deg hvorfor du får komme inn til jordmor igjen så raskt.. er det fordi hun ikke har annen dag ledig eller fordi du er du??
Værinne Skrevet 30. november 2006 #10 Skrevet 30. november 2006 Goood mornings, ja:) Ny tråd... Lurt det, så de ikke blir sååå lange.. Back to work men har ikke sååå lenge igjen til perm. jeg Ja, her har vi sovehjerte... M. lurer no på hvordan det skal bli når lillegutt komme ho da... tror ho e litt bekymra for æ ska sova bort heile permisjonen... he..he..
En liiiten til. Skrevet 30. november 2006 #12 Skrevet 30. november 2006 Nei,vet ikke jeg.Er ikke noen VIP person jeg tror jeg..Husk at første gang jeg var hos jordmor så spurte jeg selv om å få komme inn pga. hjertelyden,du fikk vel ny time hos jordmor også,15 des,stort mellomrom da vel? Vært hos legen 3 ganger førstkommende onsdag,jordmor egentlig bare 1 gang da )
Gjest Skrevet 30. november 2006 #13 Skrevet 30. november 2006 -tenkte at vi skulle gå til jordmor med 1 mnd mellomrom den første tiden. det er vel det som er vanlig? Bare derfor jeg ble nysgjerrig på at det kun går 14 dager imellom for deg. Men mest sannsynlig så er det for at jordmora di vil ha deg "i rute" på timeplanen sin kanskje.. who knows.. Pakka 33 pakker i går... og har igjen 15.. skal ta resten i helga tror jeg.. Ungene gleder seg villt over kallenderen, for den ser jo litt spennende ut da... Har lagt alle pakkene i hver sin kurv, pyntet med bånd og røde hjerter..
En liiiten til. Skrevet 30. november 2006 #14 Skrevet 30. november 2006 Men spurte ikke du om å få en time tidligere enn 28 nov da,så fikk du det men så var barnet til jordmor syk,og SÅ fikk du time 15 des? Da blir det vel lenge imellom? Skal på city syd nå etterpå og kjøpe de siste! 28! pakkene,puuh..gir opp før jeg begynner jeg altså...
Gjest Skrevet 30. november 2006 #15 Skrevet 30. november 2006 Neida, det var ikke slik det var. De ringte meg å sa at jordmor var opptatt den 28 nov, og at timen min ble flyttet frem 1 uke til den 22. Deretter ringte de igjen å fikk flyttet den frem igjen til den 15 des... Mye frem å tilbake ja.. Faktisk mye lettere å kjøpe kalender til jenter altså.. På HM var det bare å plukke snoopi lipgloss, snoopi små speil, klemmer, stæsj osv.. men til gutta så blir det mye mer forskjellig... Tenkte å ta meg en tur til Arne Wahl Olsen.. der har de sikkert mye nips til gutta..
Gjest Skrevet 30. november 2006 #17 Skrevet 30. november 2006 Eh.. ja? er det ikke en butikk med det navnet da?? Eller er jeg et annet sted nå kanskje... Hva heter butikken på CitySyd alle menn må innom?
En liiiten til. Skrevet 30. november 2006 #18 Skrevet 30. november 2006 Du tænke på clas olson da eller...?
Gjest Skrevet 30. november 2006 #19 Skrevet 30. november 2006 hheehe.. jo.. Jeg er vokst opp med en butikk som hette Arne Wahl Olsen.. Alt mulig butikk.. Derfor jeg tuller antagelig. Skal ta med ungene på Tufte og Rosenborg i kveld vi..
Krølle79 Skrevet 30. november 2006 Forfatter #20 Skrevet 30. november 2006 Med fare for at "nån" sniklæs tråden her; Har dokk fått med dokk den tråden som hete "ekle innlegg" av en anonym? Mått flir litt da æ såg den isted..
Gjest Skrevet 30. november 2006 #21 Skrevet 30. november 2006 Hei og hå! dytter opp denne litt jeg.. Har vært å sett Tufte vi no.. Har ikke sett tråden du snakke om Krølle.. Får ta en titt.
Lapez Skrevet 30. november 2006 #23 Skrevet 30. november 2006 svarer deg her heller jeg.. så venninnene dine slipper å lete etter svare mitt. hehe, feiler meg? Det er ingenting som feiler meg. Å jeg har aldri sagt at jeg er bedre enn noen av dere, men ja, jeg synes dere er noen typiske " kjerrringer... mer er det ikke liksom...
Gjest Skrevet 30. november 2006 #24 Skrevet 30. november 2006 Hærregud.. Forhold dere til bakinga dere..
Gjest Skrevet 30. november 2006 #25 Skrevet 30. november 2006 Ble det for lite bæsjeprat her Chanzei? For lite detaljer rundt div pikk. div sexpartnere, stillinger og barbering.. dakar... Gå til din egen tråd du..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå