Lycheli Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Hei etter noen dundrende humørsvingninger og smerter i korsryggen besluttet vi å ta en test, til tross for to (digital cb) som allerede har vist negativt. Tror jeg hadde ikm torsdag 23.november - mulig noen dager senere hvis syklusen min er lengre enn 28 dager, men mensen har da altså holdt seg unna så langt. Jeg avskrev det hele til endringer da jeg har sluttet på pillen, og kanskje har jeg rett i det fortsatt? Til saken: Jeg har altså tatt enda en test som meget raskt viste en svak, svak strek. Men det var en strek (tror jeg). Den ble sterkere og sterkere men jeg tok jo ikke tiden og pakken sa at resultat etter 5 minutter ikke kan stoles på. Så da er spørsmålet om den svake, svake streken jeg først så var en slags innbildning pga fukt og at grunnen til at den ble sterkere var fordi det hadde gått for lang tid (altså over 5 min)? Men jeg innbiller meg at det gikk raskere enn som så..... Kan dette bety at jeg er gravid, eller kan det like godt bety at jeg ikke er det? Aner ikke hvordan jeg skal tolke dette! Tusen takk for alle svar:)
Snupi27 Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 hei! jeg brukte oxo quick respons testen når jeg fant ut at jeg var gravid.. først fikk jeg en veldig svak strek som ble sterkere etterhvert.. så jeg bestemte meg for å ta en test noen dager etterpå, og den viste veldig positiv =)
Lycheli Skrevet 29. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2006 Så kult! Håper vi er i samme båt:) Får vel kjøpe en test til og ta til helgen kanskje. Gratulerer så mye forresten:)
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Jeg fikk også veeeldig svak QR-test, men var gravid. Gratulerer!
Lycheli Skrevet 29. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2006 Håper virkelig gratulasjoner er på plass, men søkte litt på nettet nå og fikk inntrykk av at Quick Respons ikke var så sikker - æsj! Og jeg som begynte å håpe litt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå