Gjest Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Noen som vet hvordan jeg går frem for å få det? Får jeg omvisning når jeg skal til jurnalskrivingen? Og når (ca hvor mange uker) skjer det?
venternr3:) Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Tror man kan ringe og avtale tid for omvisning.. Jeg skal ha omvisning nå før jul.. Gruer meg litt til det må jeg si.. men det skal bli greit å se hvordan de har det der.. Har tenkt på fødeloftet så håper det er så bra der som de sier...
Hanne og jentungen Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 JEg var på omvisning i forbindelse med kurs jeg. For oss var det verd den ekstra utgiften:)
nutri Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Jeg ringte og spurte. De sa de kunne ha omvisning om de hadde tid. Da måtte jeg ringe samme dag jeg ønsket og høre om de hadde anledning. Ellers får du omvisning om du melder deg på svangerskapskurs hos private klinikker. Se på Mammasnart.no og mammastork.no, de har kurs. Koster penger det da. Fikk nettopp brev med "innkalling" til journalskriving. Står ikke noe om omvisning der. Er første gang for meg så jeg vet ikke hva som skjer da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå