Gå til innhold

glidemiddel...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det så at glidemiddelet ødelegger svømmerene? Eller bare gjør det vanskeligere for dem å svømme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen ekspert, men mener å ha lest at det er et glidemiddel som egner seg bra for prøvere. Andre kan inneholde sæddrepende kremer, og det vil man jo ikke ha! :) Var en del tråder om dette for en stund siden. Håper en av de som svarte da trår til igjen:)

Skrevet

Syns nemlig å huske at et sted leste jeg at det er sæddrepende, mens et annet sted leste jeg at det gjør det vanskeligere for dem å svømme i og med at det er annen konsistens enn slimet...

Skrevet

Men det var visst et merke som var ok å bruke, men jeg husker desverre ikke hva det var. Sorry:(

Skrevet

Forrige pp brukte jeg glidemiddel for jeg er veldig tør , men desverre jeg ble ikke gravid , for det gjør at sædselene ikke svømmer godt , det viste jeg ikke at det ikke er bra, men i denne pp nå bruker jeg ikke selvom jeg er litt tør og jeg har vondt , veneter at denne pp fester seg en spire i min mage, håper det , anbefaller deg at du ikke bruker det!

Skrevet

Det står ett sted på denne siden at man kan bruke eggevite som glidemiddel isteden. Tror det stod på den Nyttig info mailen som holdes på førstesiden her.... Er ikke helt sikker på hvor det stod, leser alt jeg kommer over som handler om å prøve.

Skrevet

ødelegger ikke spermen, men gjør det vanskeligere for den å svømme.

Bestill heller pre-seed, et glidemiddel som også skaper perfekte omgivelser for spermen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...