Reem Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 heisann. Er det bare meg som ikke har kynnere og maserier så langt uti svangerskapet? Er i uke 39 og kjenner igrunn ingenting av hverken kynnere eller maserier.Kjenner litt murringer av og til og har ofte følelsen at hodet til lillebabyen er på vei ut, men det er liksom det.. eller kommer jeg kanskje til å gå 2-3 uker over termin?? :) Takk for evt. svar Kati **utålmodig**
LisaColli Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 ja det er bare deg.. hihi jeg har hatt kynnere siden uke 17-18!
rødhette* Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Nå er jeg "bare" i uke 34, men jeg har ikke hatt noen kynnere eller slikt i hele svangerskapet jeg heller. Jeg tenker at jeg bare er heldig som slipper det, jeg...
Labbetøs Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Hei. Er i uke 36, og jeg har ikkekjent noe til slikt jeg heller. Ikke en liten kynner engang. Tror jeg. Noen ganger kjenner jeg at magen er hard når jeg tar på den, men jeg tror ikke det er kynnere. Tror bare hun ligger med ryggen ut eller noe da, for magen er ikke så hard på øvre del samtidig.
småtrollet Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 dere kan godt bare dele på mine:) jeg får kynnere så fort jeg leer på meg,og er ikke noe behagelig i det hele tatt. pris dere lykkelig!
Reem Skrevet 29. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2006 Hehe..er så utålmodig her at jeg kanskje "sakter" dem. Men jeg regner med at jeg kjenner dem når de kommer. Tenker liksom at ventetiden aldri tar slutt jeg. Rart det, at man har gått gravid i nesten et år men det er først nå man merker at tiden går sakte. Kanskje fordi hele slekta maser om det ikke snart skjer noe Får jo helt prestasjonsangst her og spesielt når min kjære sier at det er jo helt normalt å gå langt over termin. Så hva skal man gjøre..hehe..Har vaska huset minst 20 ganger så den fritidsaktiviteten er rimelig oppbrukt...
Tokka Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 Har heller ikke kynnere, er bare i uke 29 da. Hender magen er hard slik som Ellie beskriver, og tenker da som henne at babyen ligger med ryggen ut. lurer egentlig fælt på hvordan kynnere kjennes ut, mulig jeg har hatt det en gang for lenge siden, hvor magen ble steinhard, knøt seg liksom, men det var ikke så høyt oppe, men fra midten og ned??
Gjest Skrevet 29. november 2006 #8 Skrevet 29. november 2006 Du er ikke alene om ikke å ha kynnere og maserier. Når legen spør om jeg har kynnere, svarer jeg ærlig nok at jeg ikke vet hva det er engang... Hadde det ikke med førstemann heller, og han kom 3 dager før UL-termin, så det har ingen betydning for lengden på svangerskapet ditt!;-)
SpongeBob Skrevet 29. november 2006 #9 Skrevet 29. november 2006 Det er vel ikke særlig vanlig å kjenne kynnere i første svangerskap heller? Hadde ingen anelse om hvordan det kjentes før jeg var 20 uker på vei med nummer to, jeg - har nok vært av de heldige, for får det også nå bare når jeg er dum og stresser for mye. Og nei, jeg tror ikke det betyr at du går over - min første kom akkurat til termin uten en eneste maseri!
Reem Skrevet 29. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 29. november 2006 høres bra ut liten2 får bruke resten av ventetida til å prøve ut litt utfordrene matoppskrifter....så kanskje det setter i gang noe
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #11 Skrevet 29. november 2006 Kynnerne er det dere beskriver som at magen blir hard/strammer seg og de trenger ikke å være vonde i det hele tatt
Tokka Skrevet 29. november 2006 #12 Skrevet 29. november 2006 Hmm, men det står jo i svangerskapsboken at det hovedsakelig er øverst i magen og varer i ca.30 sekunder. Når min magen har blitt hard er det mest nedre del av magen og varer lengre enn 30 sekunder??????? Kan det likevel være kynnere?
rødhette* Skrevet 29. november 2006 #13 Skrevet 29. november 2006 Jeg vet om mange som har hatt det i første svangerskap.. men også mange som ikke har hatt det. Det ene er vel sikkert like vanlig som det andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå