Blomsterpiken med jentefrø Skrevet 29. november 2006 #1 Del Skrevet 29. november 2006 heisann! er du her ? hadde vært så koslig å kommet i kontakt jeg er førstegangs , 22 år , og skal føde på OSS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T&J fikk baby 7. februar :o) Skrevet 29. november 2006 #2 Del Skrevet 29. november 2006 Hallais ;o) Ja det hadde vært gøy å få kontakt. Kan jo fortelle litt om meg selv jeg da: Er 32 år, har ei datter på 7, og har termin 21 februar. Er innbarka orkdaling, som har flytta litt oppover bygda (men ikke så langt ) ) Bor du nedi orkdaln, eller? Vi er jo en hel gjeng som skal ha etter nyttår. Har helt kommet ut av tellinga jeg. Det er noen av oss som bruker å møtes en gang iblandt. Vi kan jo snakkes da vettu ) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jippii Skrevet 30. november 2006 #3 Del Skrevet 30. november 2006 Slenger meg med her jeg også. Skal ikke føde på OSS, men er jo innbarka orkdaling likevell.. ;-) Finnes noen av oss som skal ha i begynnelsen av det nye året ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpiken med jentefrø Skrevet 30. november 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 30. november 2006 så spennende :) bor ute i havgapet jeg har du msn ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T&J fikk baby 7. februar :o) Skrevet 30. november 2006 #5 Del Skrevet 30. november 2006 Har msn ja, men der står hele navnet mitt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå