Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Gutten min på 2 år, har akuratt hatt vannkopper. Han var veldig plaget med høy feber i 6 dager, og en kropp dekket av utallinge kopper. Jeg trodde små barn skulle bli mindre plaget med vannkopper, men han har tydligvis hatt uflaks.(litt rart det der at noen feks. kun får 4-5 vannkopper, mens andre får flere hundre, lurer på hva det skyldes?) Men uansett, nå er han ihvertfall frisk igjen, og det er jo vel og bra. Han har fått en del arr(litt dype, nedfelt i huden), etter å ha plukket mye på skorpene på natten.Spe. i ansiktet. Noen med erfaring med sloke arr på så små barn?Vil de bli borte med tiden? Har selv arr ettr at jeg hadde vannkopper som 9-åring, men håper at siden han kun er 2 år, at han slipper å ha disse arrene livet ut..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Jeg hadde selv arr etter vannkopper, men de gikk ganske raskt bort. Fikk arrene på høsten og til våren var alt borte. Hadde vannkopper som 7-åring.
3barn+en spire. Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 hei min sønn på 15mnd hadde vannkopper for 2 mnd siden men han fikk de inne i munnen og på hendene da var det så og si ingen spising på 6 dager.men kom ingen arr. jeg hadde vannkopper som 5åring jeg fikk to arr men de er vekke nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå