Gå til innhold

Hodeleie, men allikavel feil vei!!!

Anbefalte innlegg

Var hos legen i går, og som begge mine andre to barn ligger også denne babyen med hodet ned. Men det er ikke festet, og hun kunne heller ikke si at det lå med nesen "rett" vei. Mitt første barn kom med nesen feil vei, og ville ikke ned i bekkenet i det hele tatt. Endte med ks. Nr. 2 kom ut rett vei, men lå lenge før hun kom ned i bekkenet... Nå begynner jeg selvfølgelig å tenke på at ikke denne babyen heller vil komme med bak hodet ut først. Det er liksom ikke nok at de ligger med hodet ned..... Andre som har samme erfaring???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7282144-hodeleie-men-allikavel-feil-vei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutten min lå også med nesen feil vei.. og kom ikke langt nok ned i bekkenet.. jeg hadde også veldig dårlige rier. Ble liggende i all evighet, men det endte i hks. Er litt nervøs for å oppleve dette en gang til, og tenker ganske mye på det.

Jeg håper det går bedre denne gangen.. skulle ønske jeg kunne få føde normalt.

Hos meg fant de det ikke ut før jeg hadde ligget hele natten på føden uten å klare å føde.. og da kom jeg inn med 7-8 cm åpning.. og de trodde ikke jeg var i fødsel.. dårlige rier. Bare flaks at de sjekket meg.

Til slutt når jeg hadde ligget uten noe framdrift hele natten stakk legen hånden sin opp og sjekket... det var vondt. Så noen minutter etter lå jeg på operasjonsbordet.

Annonse

Legen min klarer visst å kjenne d! Ikke vet jeg hvordan.... Kjenner at jeg og er litt nervøs for dette... Men med mitt andre barn gikk det jo bra, og da får jeg jo bare håpe at det går bra nå og... Jeg vil faktisk heller velge å føde "normalt" enn å ta ks!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...