Gå til innhold

Jeg trenger hjelp fra dere, kjære bimmere!! Angående blødning tidlig i svangerskapet(samme som skravlesiden).


Alba44

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 6 og oppdaget til min store fortvilelse blødning i dag tidlig. Har ikke hatt smerter.

Vet dette kan være vanlig uten at det betyr SA, men vil gjerne høre deres erfaringer.

Mistet i MA tidligere i år, og vi er så redde for at vi heller ikke nå skal oppleve å få bli foreldre.

 

På forhånd tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg er også gravid i uke 6 (6+2).....og forrige uke oppdaget jeg blødninger,noe som varte i litt over 1 uke....og så ble det borte igjen!

Har hørt at slike blødninger er noemalt så tidlig i svangerskapet.....:)

Ønsker deg lykke til......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt flere saèr, og av min erfaring så blør man da heavy, mørkt, klumpete, slimete og sinnsykt mye!

Om man har smerter eller ikke, er veldig forskjellig.

 

husk at det er vanlig med blødninger ja, og at det bare kan være et blodkar som har gått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også i 6 uke.. Hadde en del blødning i går og litt i natt. var på UL på sykehuset i morrest men kunne ikke finne noen foster, var for tidlig å se så jeg må komme tilbake om 10 dager..

legen sa at blødningene kunne enten være en abort eller overskuddsblod og vev fra befruktningen.. så da er det bare å vente å se.. fikk i allefall streng beskjed om å ta det med ro og ikke stresse.

ønsker både deg og meg lykke til og håper at vi begge har en spire i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt jeg har for deg Alba! Jeg kan jo ingenting om dette, og er glad det er mange som svarer deg og sier at dette er vanlig og går bra. Ja for det SKAL det!!!!!!!!!!

 

En hel haug med lykkeønskninger og vennlige tanker fra meg.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt flere blødninger og runder med brun utflod i dette svangerskapet, og tidligere svangerskap.

 

Men d går fint enda, er blitt 10+3 nå. Skal ikke til kontroll før i romjula, så får ikke høre noen fosterlyd før det. Var på tidlig UL i 6. uka, og så da fosterposen, og en liten strek inni der. Noe som ifølge gynekologen var helt som forventet :)

 

Kan du ikke be om en tidlig UL, d burde du få siden du har hatt en MA sist syns jeg. Man trenger å føle seg trygg når man er gravid.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...