Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Fikk svar fra Ullevål om at de ikke rakk å ta UL innen uke 20, og at de sendte meg videre til A-hus. Enda søknaden innholdt at IKKE UNDER NOEN OMSTENDIGHET var A-hus aktuelt, for mange traumatiske opplevelser der og med personellet der også. Hvordan kan man gjøre sånt da? Driter i hele UL jeg da, får jo det av legen hver gang allikavel, det er fødeplass og ankomst som er viktigst. Vet at geografisk er vi nærmere A-hus , men i praksis tar det jo lengre tid enn til Bærum da. ååå så irritert altså, hvorfor kan dem ikke lese hele søknaden da? sorry , men måtte bare få det ut...
Mamma Mirabell Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 hvorfor vil du ikke ta ul på ahus? har tatt det der før jeg og kjenner maaaange som har vært der.. kjempe fornøyd jeg.. Da får du bestille priv ul da vist du vil ha ul i uke 20. men vist du får hos jordmor hver gang så er det kankskje unødvendig.. Håper det ordner seg for deg da
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Man tar jo ultralyd der man skal føde, det er liksom sånn det er. Og jeg har for mange trumatiske opplevelser med folkene på A-hus til at det er aktuelt å føde der. Det står i brevet som ble sendt til Ullevål. Dessuten tar det nersten 2 timer å komme dit med kollektivtransport, det er ikke akkurat sentralt heller. Dessuten har de veldig rare regler på besøk og annet på føden, og vanskelig å få bytte JM og leger, og flere av disse kan jeg ikke under noen omstendighet tenke meg å møte igjen. Så jeg er en av dem som IKKE er fornøyd med A-hus.
Ma-i Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Jeg drar heller til Bodø enn å føde eller dra på A-hus. Har ingenting positivt å si om det stedet og de som jobber der, ikke for min del ihvertfall.
Mamma Mirabell Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 ok. fikk ut av innlegget ditt at du bare snakket om ul serru
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå