Gå til innhold

Hvor gamle, bosted, boform, sivailstatus og utdannelse/jobb???

Anbefalte innlegg

hei jenter:)

jeg er 31 år,min samboer er 37 og vi venter vårt første barn...er 6+3 i dag....deilig å ha fått det til etter ei laaaaaaaaaang prøvetid...

vi bor nord i landet...jeg jobber i butikk..bor i eget hus..er sykemeldt no pga ryggproblemer og legen vil jeg skal ta det med ro i svangerskapet...så jeg har vært sykemeldt i snart 2 uker....

spennende tid framover dette her:))))

lykke til alle sammen:)

Fortsetter under...

Hei ;)

hehe... her er ikke det akkurat den idielle livstilen...

Jeg er 23 år og er for tiden student i England, er ferdig til sommeren så det passer egentlig ganske bra. Min kjære er 21 (blir 22 før fødsel) og bor i Bergen, er sjømann og er borte 2-3mnd i strekk, men er jo kjempe koslig når han kommer hjem igjen... ;) Som sagt så bor vi ikke sammen nå, men til våren når jeg flyttet tilbake til Bergen, blir det kjøp av leilighet og stas. Gleder oss veldig ;)

Selv om graviditeten ikke var planlagt og skjokket var til stede, så gleder vi oss enormt nå og kan ikke vente til i juli når vi får hilse på den lille ;)

Er forressten 9+1 idag og har termin rundt den 6. juli

heihei=O)

jeg blir 24 år neste helg.har en sønn på 17 mnd fra tidligere forhold.. sambo er oxo 24 år, å sjømann. jobber på ROV fartøy, så han er 1 mnd på jobb og 1 mnd hjemme.. han har ingen barn fra før så vi gleder oss masse...

jeg er utdannet omsorgsarbeider og jobber med utagerende psykisk utviklingshemmede...

har termin 11 juli =O)

Her er det jeg som skal ha den æren å være eldst:-)

jeg er 33 år , gift med en herlig mann. Jeg er 4. gangs gravid. Har en liten gutt som er 4år, SA 2003, En liten jente som er 2 år. Jeg er snart ferdig legestudent (begynte sent:-). Vi bor i Bergen. Trives veldig godt her. jeg er 7uker på vei, og gleder oss til den lille nurken kommer i juli:-)

Hei:)

Jeg er 25 år og har verdens beste samboer;)(26 år). Vi blir 26 og 27 når den lille kommer. Vi bor i Bergen i en 50 kvm leilighet, så må vel begynne å tenke på at vi skal ha noe større snart! Er gravid for føste gang og i min 7. uke, veldig spent! Jeg er utdannet siviløkonom og har fast jobb.

Jeg ble 25 år i oktober og venter nr 2 18. juli, 3 mnd etter at min sønn fra et tidligere forhold fyller 4 år. Nå er jeg samboer i et stort selveiet hus med 2 utleieboliger. Min samboer eier også naboeiendommen, som er et småbruk under totalrenovering. Når det blir ferdig flytter vi opp dit, Jeg er ikke utdannet, da jeg utviklet allergi under utdanningen, og etter at gutten min ble født har jeg vært en av dem som har slitt med depresjoner.... Dette barnet var ikke akkurat helt planlagt, så jeg sluttet på medisin da jeg visste jeg var gravid (det var et par timer før mensen egentlig skulle ha kommet, jeg hadde nemlig ikke PMS). Men for en grunn til å slutte på medisinen! Det er nå 4 uker siden, og det går helt fint:) Nå er det å prøve å skaffe jobb før det er for sent...

Annonse

Heisann alle sammen!

Så hyggelig dette var :)

Jeg er 8uker på vei, har termin torsdag 27juli, i følge terminkalkulatoren :)

Jeg er samboer med Atle 24år, og vi venter da vår første baby.

Jeg jobber som bilselger og Atle som utleie representant i AVIS.

Vi bor i Lillestrøm. Vi har hund og alt på plass, så selv om dette ikke var planlagt, er det det beste som har skjedd oss, ihvertfall siden jeg trodde jeg ikke kunne få barn!!

Ønsker alle sammen masse lykke til i sine svangerskap!!

Heisan!!

Jeg er 26 år,samboer med den beste mannen i verden;-), vi har akkurat kjøpt hus mellom Åsgårdstrand og Tønsberg i Vestfold.

Vi har en nydelig gutt på snart 5 sammen ,så da er det vel på tide med et lite nurk ca, 9.juli. Er i dag 9+5.

Jobber i omsorgsbolig med ungdommer!

Vi gleder oss alle tre til sommeren ;-)

Her er jeg ja:)

Jeg er vel en av de yngste ja;) Er nettopp blitt 20 år (22nov) og bor sammen med forloveden min på 21. Vi har en sønn på 15 måneder sammen fra før som IKKE var planlagt. Men fant ut at vi ville ha to tette, så denne lille spiren er veldig planlagt og velkommen. Er 9 uker på vei idag:) Bor i et rekkehus som vi nettopp har kjøpt, har 2 hunder, en katt og en hest (hesten står i stallen et stykke unna da;) )

Ellers går jeg på skole på vk1 barn og ungdom, så jeg har nokk av å drive med i hverdagaen! Gleder meg utolig masse til å bli mamma til en til,og ikke minst til sommeren da jeg skal få litt "ferie" igjenn. Kommer jo til å gå temmelig høygravid på skolen;) hehe.

Har termin 14 juli ELLER 18 juli, men jeg regner fra 14ende;)

Annonse

også ble det jeg som har "æren" over å være eldst.....

er 34 år, snart 35. Er gravid for tredje gang, en datter på 5 år, en SA i juni i uke 7+3. Er nå i uke 9+0, (og krysser fingrene og tar det med ro for tida). Er ekstremt redd for ny SA, og tror ikke helt at jeg skal være så heldig å få et barn til. Har prøvd siden september i fjor, så begynner å bli litt utålmodig.

Jeg er fra midt-Troms, men har bodd i Stavanger i 12,5 år, og trives veldig godt her. Er gift og bor i enebolig. Har høgskoleutdannelse innen reiseliv og jobber i bransjen.

Det var litt om meg, kjekt å lese om dere alle!

Dette var et godt iniativ...

Jeg er 29 år, er samboer på 9.året og vi har en nydelig sønn sammen på snart 2. Termindato er 22.juli.

Vi bor ca 20 min utafor Oslo der vi begge har fast jobb.

Er akkurat i en slitsom periode, da jeg har starta et nært forhold til do- skåla:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...