snuppa_81, ble mamma 23.7 Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Ok å vite litt om hverandre, så tenkte jeg kunne starte en liten liste her.... Selv er jeg 25,5 år (blir 26 til våren), er førstegangsgravid igang med 7.uke, er fra og bor i Østfold, er gift og bor med mannen i enebolig (selveiere). Utdannet sykepleier og jobber som det, men ikke fast ansatt....(det er HARDT å få tilfredstillende og ønsket mengde jobb. Fast stilling er det dessverre nesten ikke noe som heter i Østfold lenger ...hmmm...kjipt.....selv om behovet i helsevesenet er ENORMT....den tragiske politikken og økonomien har dessverre skylda..) Dette var litt info om meg;-) Da kaster jeg ballen videre til alle dere andre "BIM`ere"... Venter spent..
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Hei! Jeg er 24,5 år, bor i Halden bor sammen med min kjære og min datter på snart fem år (fra tidligere forhold) i en liten leilighet. Vi leier foreløpig fordi vi skal bygge hus på nyåret. Jeg er utdannet barn og ungdomsarbeider og jobber i et 100% vikariat..var tilbudt fast stilling,men fikk høre at det ikke gikk fordi jeg er gravid...(møkkasjef som jeg uansett ikke ønsker å jobbe for.) Trives utrolig godt i jobben med barna. Mange gleder i løpet av en dag!! Ellers er jeg jo gravid (juuuhuu!!) og er i min 10. uke. Sitter mye forran pc'n om dagen...meeen DET er jeg tydeligvis ikke alene om:) Det var meg:)