Gå til innhold

Hva var/er deres Hcg verdi på rundt dag 12-14?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det tror jeg er helt fint!!! Testet du på riksen, eller? Det er vel litt forskjell fra plass til plass. Men som nevnt før, sier de på riksen at alt over 25-30 er positivt. Jeg hadde for øvrig 130 denne gangen på rd 12 eller 14, men da var det jo tvillinger!!!!

Lykke til!

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du er jo gravid :-))))))))))))))))))))))

Jeg ble veldig glad på dine vegne nå!!!

Håper jeg kommer etter, tok blodprøve i går, men får ikke svar på den før ca en uke etter.

Kos deg nå - og tro på det!!!

Mange klemmer fra

Annonse

første gang var min hcg på RD 12 120

andre gang var hcg på samme RD 150 men da var det to, men den ene mistet jeg i ca uke 5.. syntes ikke din hcg er lav, det er velidig variert når egget fester seg og hvor mye hcg det har rekt å utsondre.. ønsker deg lykke til, og gratulerer med graviditeten!

ish er bare min egen slang. Husker ikke noyaktig hcg nivaaet mitt, bare at det var rudt 130, saa derfor 130ish....bor i usa og bruker det her.

Haaper virkelig at du faar svar paa blodproven foer helga, det er jo tortur aa gaa aa vente og vente.

Naar jeg tok mine blodprover saa fikk jeg svar samme dagen, tok blproven om morgenen og fikk svar rundt fire om ettermiddagen, jeg syntes det var utrolig lenge aa vente helt til kl 16..lol

Kan nok ikke sammenlignes med aa vente et par dager!

Krysser fingrene for at dette skal gaa bra!

Prov aa ikke uroe deg altfor mye, akkurat naa er du jo gravid.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...