Gå til innhold

Samsyn!

Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med en perfekt liten jente i magen!! :-)

Har tenkt på deg i hele dag, og var så glad når jeg hørte at alt var ok og at det var ei lita frøken som lå der.

Da har vi enda ei jente som kommer til å prøve seg på gutten til Bellen etterhvert...han blir bortskjemt! ;-)

Fortsetter under...

Så vidt jeg har klart å regne blir det ca 2-3 jenter pr. gutt her..

Så bra for guttene at de har litt å velge i, når de blir 30 år og skal ut på sjekker'n for aller første gang ;o)

Gleder meg til pinnekjøtt jeg også lykkebarn! Håper Asker-treffet i går var hyggelig, jeg tilbrakte dagen i kjelleren, med oppussing.. Kjeeeeempegøy :0(

Ja hehe 30 år høres egentlig helt passe ut. Men spør oss om 30 år om det er greit at de fortsatt bor hjemme :-p

Jeg skal på julebord i kveld og gleder meg til årets første pinnekjøtt. Gleder meg til og med til Munkholm'en :-) Har funnet en kjole jeg er sånn passe fornøyd med, så da er alt lagt til rette for en skikkelig...eh...fyllefest ;-)

God helg da jenter!

Annonse

H&M faktisk. Den er litt sånn omslags-aktig, sort og hvit...de har også en som er sort og brun. Høyt bånd rundt livet (rett under puppan) og magen blir så fin og rund atte :-)

De fleste omslagskjoler er egentlig fine når man er gravid...tycker jag :-)

Ja god helg jenter... Jeg har vært hos jordmor i dag. Noe som var en veldig positiv opplevelse.

Seier og glede: det var veldig koselig ¨på treffet i går i Asker. Håper du får blitt med på nyåret når vi setter en ny dato.

Hurra det er desember og jeg gleder meg til jul....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...