Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Noen som har som jeg kan se på..? skal selv på det i morra og er litt nysjerrig...
Lillypia Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 jeg har på nicket mitt kristinpia85:) bare to bilder jeg har lagt inn da men fikk mange flere!
DiddiDaddi Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Jeg har 3D bilder liggende under mitt nick. Kos deg i morgen, 3D UL var en fantastisk opplevelse )
hønepøne;-) Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Jeg har et som er ganske tydelig under mitt nick
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Jeg fikk flere kjempefine på Majorstuaklinikken i går. Skal forsøke å få lagt dem ut nå. Ellers anbefaler jeg deg å søke på "3d ultrasound" på nettet. Da finner du masse bilder og kan velge i forhold til den uken som passer deg. God tur i morgen - for min del trillet det et par tårer når vi kikket på snuppa vår - det var bare en så utrolig fin opplevelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå