Gå til innhold

Trondheimsjenter med og uten baby.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er Exit da? Viste ikke at exit hadde babyklær engang jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er en exit butikk på trondheim torg:) men sist jeg var der var det lite nøytrale babyklær.. men de har pleid å ha endel:) Veit ikke hvilket kjønn jeg får:) de har litt mammaklær der og, ikke så mye da men:)

Skrevet

Jeg vet jeg får jente, så det trenger ikke være så nøytrale pyjamaser. Så lenge de ikke er blå med grønne biler på eller noe. Nøytrale eller jentete går fint. Skal ta meg en tur innom dær og sjekke.

Skrevet

ja det er det jeg satser på nå! har ikke nevnt noe på leeenge.. så håper han får ut fenger'n snart ;o)

Skrevet

heisann...tror jeg har truffet deg jeg.......tror faktisk at vi har snakket sammen på frisk fysio. stemmer det...jeg er for øyeblikket på føden,venter på sterkere rier.hadde vannavg.i dag, men term er ikke før 25.des.blir liten baby påm da. husker du meg...har to jenter fra før. uansett lykke til m fødsel, artig om vitreffes igjen. ...ikke like enkelt å bruke pc på st.olav

Skrevet

Hei er Trondheims jente jeg også:) Jeg er 23 år og venter gutt 30.desember, håper på å gå litt over tiden (men har vanskelig for å tro d, for magen har har blitt så sinnsykt svær). Har flyttet til solsiden nå, så har vært uten nett i over en mnd, men endelig komm dem i går å innstallerte. Så nå går jeg inn i en roligere tilværelse, er så tung at jeg sliter med å gjøre noe uansett. Gutten skal hete Mario. Mange syns det er litt utenlandsk, men det må høres bra ut internasjonalt siden han skal bli fotball spiller he he:)

Skrevet

Jeg har også litt lyst til å skrive her... Selv om jeg ikke bor i Trondheim lenger. Flytta til Romsdal'n i mai, men håper vi kommer oss tilbake til Byen i Mitt Hjerte ;o) fort som f...:) Lider av sterk hjemlengsel!!

Vi er gravide med førstemann (eller dame, vet ikke kjønnet).

Samboer 31 år, og er ingeniør, og jeg er 29 år, sosialantropolog. Så at Lucy venter Aela 24/1, studerer antropologi; artig :o) Hvor langt i studiene har du kommet da??

Skrevet

Dåkker e da så ung... Føler meg nesten gammel her.... 32 år, venter nr 2 og født og oppvokst i trønderhovedstaden!:-)

Skrevet

Jeg er vel ikke så ung vel ;o) Blir 30 i mars. Akkurat passe gammel :o)

Skrevet

Hei bolla =)

Er da fortsatt unge begge to, ærlig talt ;)

Fullfører andre året nå, fordypning i psykologi. Dvs, jeg skulle hatt 2 eksamener i dag, men blir å ta den ene av dem til våren i stedet. Ble for mye på en gang for meg her nå... Hehe :P Satt oppe i natt og rev meg i håret, men fant ut at hallo: En 7.5-poengs eksamen kan jeg ta når som helst, er ikke noe å brenne seg ut for ;) Kropp og baby= sååå mye viktigere akkurat nå! =)

Hjelper å få satt ting i perspektiv noen ganger ;)

Skrevet

Sant nok det :o) Eksamener kan man jo alltids ta igjen :)

Åh, kjenner jeg savner universitetet nå. Har vært en typisk "evig student", helt til jeg ble ferdig med master'n i april. Hmmm, hvilke forelesere har du da tro? Ble nysgjerrig jeg nå; men det er vel ikke så lurt å legge ut navn på folk her inne :)

Kommer du til å gå videre på sosant. da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...